Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 29

Onderwerp: Kan extra troepen bestellen in barakken makkelijker?

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    70
    Wereld
    Woestewoud

    rush order in barracks - spoedorder in barrakken

    I would appriciate if it was possible to place an recruitment of troops as first in de list of orders. Sometimes I'll have to recruit 1000 archers and the i realise i've got 25 solders to short for my currect adventure and the I've got to delete many orders or place the order to the top. With a simple checkbox, rush order, it would be solved, maby an extra arrow to place the order directly as first.

    Ik zou het prettig vinden als ik de mogelijkheid had om een spoedorder te plaatsen in de barrakken. Wanneer ik 1000 boogschutters heb gemaakt en ik 25 soldaten bij mijn huidige avontuur te kort kom hoef ik niet veel orders te verwijderen of de volgorde helemaal aan te passen. Met een simpele checkbox, spoedorder zou het opgelost zijn of om een extra pijltje naar boven te maken die de order als eerste in de wachtrij zet.

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    +1

  3. #3
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Prima idee en zeker erg nuttig; dus niet +1 maar +33

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    ok +33 dan

  5. #5
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    +33, deze mag wel als rushorder worden ingevoerd

  6. #6

    Ingeschreven
    Apr 2015
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud

    Barak dubbele pijl

    goeie dag

    ik was me aan het bedenken als het een idee is om een dubbele pijl in de barak te krijgen voor als je bv je hele barak vol heb staan en je moet dan ineens voor je gildemissie bv 25 soldaten moet hebben dat je dan op dubbele pijltje klikt en deze dan helemaal bovenaan komen te staan of als je barak vol heb en je zit in avo en verliest ineens elite door verkeerde aanval dat je die dan meteen bovenaan krijgt zodat je wel verder kan met je avo en nie 1 dag moet wachte voordat alles klaar is
    is dit misschien een ideetje?

    groetjes Divana

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud

  8. #8

    Ingeschreven
    Apr 2015
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErwinR55 Bekijk Berichten

    ow en k dacht dat die er nog nie tussenstond had al goed gekeken ma schijnbaar nie goed genoeg

    hopelijk doen ze da iets mee

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Dan zitten we nu op +134
    Getting a education is a bit like a communicable sexual disease, it makes you unsuitable for a lot of jobs and then you get te urge to pass it on. Terry Pratchett

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    De zoveelste keer dat dit ge-opperd wordt... mss ff zoeken naar een bestaand topic en die aanvullen?

    Ps: zou wel handig zijn ja, net als in alle vorige topics waarin dit gesteld wordt

    http://forum.thesettlersonline.nl/th...ighlight=barak
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...ighlight=barak
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...ighlight=barak
    Laatst gewijzigd door copycat; 14-03-16 om 13:28.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.