Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Generaal trekt niet terug

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud

    Generaal trekt niet terug

    Omdat er iets mis ging moest ik mijn generaal terugtrekken. Ik klik op de terugtrekbutton en er gebeurd niks nakkes nada. Snel even heen en weer naar het thuiseiland werkte ook niet. Generaal gaat vechten en gaat dood. Ik zit nu met een dode generaal en o.a.met 100K verlies!
    Dit is niet de eerste keer dat het gebeurd. Het gaat op en af. De ene keer trekt hij wel snel terug en op het andere moment vraag ik mij af of de functie terugtrekken wel aan die knop gekoppeld is. Dit is onderhand wel een heel ergerlijk probleem aan het worden.

  2. #2
    Community Team Old_BB_Amta's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    112
    Wereld
    Woestewoud
    Hi Kolkkie,

    I understood you were not able to use the retreat feature of your general. Please note that sometimes you have to be fast when using it, if the enemy camp is nearby. Moreover, if your general already entered the aggro zone, you cannot retreat it anymore (remember that there were some changes concerning this with The Nords, Invasion of the Nords, Surprise Attack and Arctic Explosion adventures. See changelog).
    If you think this is an error however, please inform the support team: don't forget to mention the name of the adventure, the general you used and its location between the two camps when this issue occurred. Was the button not usable (grayed out) or could you actually click it?

    Cheers,
    BB_Amta

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Amta Bekijk Berichten
    Hi Kolkkie,

    I understood you were not able to use the retreat feature of your general. Please note that sometimes you have to be fast when using it, if the enemy camp is nearby. Moreover, if your general already entered the aggro zone, you cannot retreat it anymore (remember that there were some changes concerning this with The Nords, Invasion of the Nords, Surprise Attack and Arctic Explosion adventures. See changelog).
    If you think this is an error however, please inform the support team: don't forget to mention the name of the adventure, the general you used and its location between the two camps when this issue occurred. Was the button not usable (grayed out) or could you actually click it?

    Cheers,
    BB_Amta
    Hallo Kolkkie,

    Ik begreep dat je niet in de mogelijkheid was de terugtrek functie van je generaal te gebruiken. Denk eraan dat je soms snel moet zijn om die te gebruiken als de kampen dichtbij zijn. Meerbepaald als je generaal al in de rode zone is kan je niet meer terugtrekken (vergeet niet dat er bij De Vikingen, Invasie van de Vikingen, Verrassingsaanval en Ijskoude Explosie hierbij wat veranderingen zijn aangebracht. Zie changelog).
    Als je toch denkt dat het een fout was zou ik je willen vragen toch het ondersteuningsteam te informeren: vergeet niet de naam van het avontuur, de generaal je gebruikte en zijn locatie tussen de 2 kampen toen het probleem optrad te vermelden. Was de knop niet beschikbaar ( uitgegrijsd) of kon je er wel op klikken?

    Cheers
    BB_Amta

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Amta Bekijk Berichten
    Hi Kolkkie,

    I understood you were not able to use the retreat feature of your general.
    That is correct! It happened in Roaring Bull. Normally there isn't a problem to retreat my general in that position. Only this time my MMA didn't react on the retreat-call.

    The problem seems to occur when I've already invited some lootspotters. Put troops in and out of the general become very slowly as well.

    The retreat-button was yellow at the time, so I coult retreat my general only it didn't respont to it.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.