Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Mysterieuze avonturendoos ?

  1. #1
    Proximo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud

    Mysterieuze avonturendoos ?

    Daar zou iets minder veel victors en wilde mary's in mogen zitten, het is gewoon belachelijk hoeveel ik er daar nu van heb.
    Of haal die hele doos eruit of verander er iets aan, dit is niet leuk meer.
    Niemand speelt die avonturen want ze kosten veel en brengen haast niets op.
    Mijn muis komt voorlopig niet meer boven dat icoon.

    Verder vind ik dit spel super en super leuk, hulde aan de makers.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud


    Tadaaaah, daarom dus...

  3. #3
    Proximo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    ja...en ???

    Tada....en niemand klikt meer op die doos, simpel als Tada !!!


    Beetje variatie in die doos zou een stuk schelen !!!

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Tadaaaah.... voor je op die doos klikte al die keren, had je allang kunnen uitvinden dat er vooral kans is op een hoop rommel.

    Vergelijkbare kans met je OR's. tadaaaah...


    Er mag intussen wel eens wat gewijzigd worden aan die avo-doos inderdaad, paar andere avo's erin zou mogen.
    Maar de vindkans op vikingen mag best laag blijven, anders is dat niet langer een 'zeldzaam' avontuur.
    Laatst gewijzigd door copycat; 28-04-16 om 12:51.

  5. #5
    Community Team Old_BB_Amta's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    112
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proximo Bekijk Berichten
    Beetje variatie in die doos zou een stuk schelen !!!
    Hello,

    I understand the adventures you get for opening the box are not really attractive to you, but please take into the account that the mysterious box costs only 300 map fragments, which is rather cheap...
    The best part is the chance of getting Nords, which actually worked several times for me.
    However, I will take into account the fact that you'd like to see more variation. Thanks for the feedback.

    Cheers,
    BB_Amta

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    146
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Amta Bekijk Berichten
    Hello,

    I understand the adventures you get for opening the box are not really attractive to you, but please take into the account that the mysterious box costs only 300 map fragments, which is rather cheap...
    The best part is the chance of getting Nords, which actually worked several times for me.
    However, I will take into account the fact that you'd like to see more variation. Thanks for the feedback.

    Cheers,
    BB_Amta
    Vrije vertaling:

    Hallo,

    I begrijp dat de avonturen in de box niet zo aantrekkelijk zijn voor jullie, maar begrijp wel dat de box maar 300 kaartstukken kost, wat best wel goedkoop is...
    Het mooiste avontuur wat je kunt krijgen is natuurlijk de Vikingen, welke ik persoonlijk een aantal keren gekregen heb.
    Ik neem mee dat jullie graag meer variatie zien. Dit zal ik doorgeven. Bedankt voor de feedback.

    Cheers,
    BB_Amta

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Exactly Amta, as the Dutch say: "A change in food makes people eat" (Verandering van spijs doet eten)

  8. #8

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Ze moeten al die avonturen is aantrekkelijker maken om te gaan spelen. Dagelijkse of wekelijkse missies bijvoorbeeld waarbij je zo'n avo (of meerder bij wekelijkse, bijv speel avo 1, 3 en 6 deze week) kunt doen. En dan wel een goed uitgedachte missie opbrengst, want anders wordt het nog steeds niet gespeeld. Maar voor 500-1000 extra granietjes per avo ofzo zijn zulke avo's even spelen best te doen.
    Al ga ik persoonlijk zonen van het veld nooooooooooit meer spelen, dus dat is geen optie :P

  9. #9
    Proximo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Dat hoor je mij ook niet zeggen copycat, de variatie kan beter, er is nog zoveel meer dan alleen dit kleine rijtje hopeloos waar er twee uitsteken. Laat gewoon alle avonturen voorbij hobbelen , met evenveel kans, dan is het eerlijker ook, de 1 meer kans geven dan de andere is niet netjes, ieder avondtuur net zoveel kans, laat er alleen meer voorbijdraaien, het rad van avontuur kan in meer vakjes verdeelt worden. ( oeps....rad van avontuur , weer een extra idee )

    ;-)

    And thnxs Amta !!!!
    Laatst gewijzigd door Proximo; 29-04-16 om 15:59.

  10. #10

    Ingeschreven
    Dec 2015
    Locatie
    oosten van het land
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ik weet niet precies hoe dit werkt maar ik heb een vraagje is het niet mogelijk om de avonturen bij elkaar te plaatsen zoals ze enige tijd geleden gedaan hebben met het stermenu. als je een heleboel dezelfde avonturen hebt is het echt waardeloos om door de hele stapel heen te gaan. bedankt alvast

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.