Een eiland of een gebouw, is mij om het even, als het probleem van de chaotische plaatsing van gens bij terugkomst maar opgelost wordt! Als bv de herberg hier een oplossing kan bieden die snel te realiseren is: gogogo!!!
Een eiland of een gebouw, is mij om het even, als het probleem van de chaotische plaatsing van gens bij terugkomst maar opgelost wordt! Als bv de herberg hier een oplossing kan bieden die snel te realiseren is: gogogo!!!
Dit is natuurlijk maar een kleine ergernis, maar ik erger me er desondanks mateloos aan dat ik mijn ster menu moet doorklikken om te kijken welke generaal wel of niet op mijn eiland staat, en welke in mijn ster menu, i.v.m. gebrek aan landingsplaatsen. Vooral bij Het dappere kleermakertje is dit reuze irritant. Ik stuur 21 generaals en moet in etappes uitzoeken wat wel en niet geland is. Los van een verhoging van het aantal landingsplaatsen lijkt een icoontje me wel handig. Gewoon hetzelfde icoon als voor het ster menu.
ik erger me er niet aan maar wel leuk idee
Yup, heb ik al eerder aangevraagd, tot op heden niet gekregen
nou dan bumpen we deze even !
Heeft dat bumpen zin dan?
trouwens ik heb dit nog nooit gehad.. heb wss niet voldoende gens daarvoor
Ik omzeil die kleine ergernis, door in elke gen (op avontuur) 1R of zo te proppen... waar er dan geen in zit, die zit in ster.
Zou ook liever een symbooltje op de gen hebben, scheelt aardig wat geklik.
Just saying ;-) http://forum.thesettlersonline.nl/th...0281#post30281
Laatst gewijzigd door ErwinR55; 02-06-17 om 11:46.
top idee