op de test server heb ik al gezien dat de willekeurige volgorde van generaals in het "stuur leger" menu is opgelost
op de test server heb ik al gezien dat de willekeurige volgorde van generaals in het "stuur leger" menu is opgelost
ole!
Het zal toch niet zo zijn dat een topic met 3k+ bekijkers en een toezegging van BB alsnog in de archieven vergrijsd???
Invoeren in 2017 +1
En dan ook gelijk de "volle" generaals bovenin het "stuurvakje" nu is het steeds "zoeken" waar die staat.
Ik wil nog even terugkomen op dat idee van VanMillus... die 50 parkeerplekken voor de generaals... Je hebt eigenlijk maar één gebouw nodig dus één bouwplek voor een soort generaal-parkeergarage. Klik je op dat gebouw dan krijg je een scherm met die 50 parkeerplaatsen voor generaals. Als je ze van daaruit kan vullen en naar avo kan sturen, heb je geen apart eiland of extra pakhuis nodig. Na het beëindigen van het avo keren ze terug naar dat gebouw. Alle generaals netjes en overzichtelijk bij elkaar in maar 1 extra gebouw.... de Officiersmess..... je zou er zelfs het settlers-hoofdkwartier voor kunnen gebruiken...
just my 2 cts worth...
Laatst gewijzigd door ccdej2012; 16-12-16 om 00:19.
klinkt al beter dan een extra stukje eiland idd....
+1 voor ccd
The Officers mess sound like a very good idea, and personally I was also thinking of a seperate island (archipel) for the generals.
One of both will help a lot. Currently its for me not yet a problem, but when eastern event is gone then its become an issue.
So it should solve a lot of annoyance for the players which have more then 25 generals in your stock.
So the idea of ccdej +1
Seperate island +1
--------------
Het idee van een officiers mess klinkt als een heel goed idee, echter persoonlijk dacht ik eerder ook aan een apart eiland (archipel)
naast het hoofdeiland voor de generaals. Een van beide zou heel erg helpen.
Momenteel heb ik zelf nog geen last, maar als het paas event voorbij is zal het wel een probleem worden.
Voor spelers met meer dan 25 generaals kan het een hoop ergenis wegnemen.
Het idee van ccdej +1
Apart eiland +1
bon idee +2