Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Generaal niet verplaatsbaar na het landen bij Moerasheks

  1. #1

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud

    Generaal niet verplaatsbaar na het landen bij Moerasheks

    1 van mijn generaals is niet verplaatsbaar direct na het landen op Moerasheks. Ik heb het avontuur de afgelopen week 3 keer gedaan en het probleem vind elke keer plaats op dezelfde plek.

    zie bijlage voor de plek.
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      Generaal vast bij Moerasheks.jpg
Bekeken:   180
Grootte:   22,0 KB
ID:        565  
    Laatst gewijzigd door Theovv; 26-04-16 om 13:21.

  2. #2

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    Vandaag weer eens Moerasheks aan het spelen en opnieuw staat de generaal die op die plek is geland vast.

  3. #3
    Community Team Old_BB_Amta's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    112
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Theovv,

    Thanks for reporting this. As your image is quite small, could you please upload a bigger one? I'd like to see which landing spots are blocked. It is a landing spot or just a grid where you moved your general after landing?
    Have you tried sending your general back home or any other workarounds?

    Cheers,
    BB_Amta

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Amta Bekijk Berichten
    Hello Theovv,

    Thanks for reporting this. As your image is quite small, could you please upload a bigger one? I'd like to see which landing spots are blocked. It is a landing spot or just a grid where you moved your general after landing?
    Have you tried sending your general back home or any other workarounds?

    Cheers,
    BB_Amta
    Hallo Theovv,

    dank je voor het aankaarten. Zou het mogelijk zijn een grotere afbeelding te plaatsen, deze is vrij klein? Ik zou graag willen zien welke landingsplaatsen geblockeerd zijn. Is het een landingsplaats of een plek waar je je generaal naar wilt verplaatsen nadat hij geland is?
    Heb je al geprobeerd je generaal terug naar huis te sturen of een andere workaround?

    Cheers
    BB_Amta

  5. #5

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    It is a landingspot grid. I did not move the general there.
    I can use the general for attacks, I can sent him home.

    But if I try to move him, his shield changes for a moment, then turns back into the ready sign. The spot I tried to move him to is then unavailable for other generals to move to.

    It does not matter what kind of general it is, the one that lands in that spot is stuck.


  6. #6

    Ingeschreven
    Feb 2016
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Hey Theovv and moderators!

    I've experienced this same bug the last 2 or 3 times I've done this adventure but I have some more information about it:

    The general landing on that spot is not totally unmovable. When you've conquered the first sector, the general that lands where your cursor is indeed can't move anywhere inside that first sector (except for 1 specific spot I think but I forgot which one). After you've conquered the second sector, the immobilized general can be moved anywhere into the second sector and the general is un-bugged for the rest of the adventure.

    I hope this information helps both players work around the bug as well as it helps BlueByte to fix the bug as soon as possible =)

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Dutch translation / Nederlandse vertaling:

    Hey Theovv en moderators!

    Ik heb dezelfde bug meegemaakt de laatste 2 a 3 keer dat ik dit avontuur speelde maar ik heb wat extra informatie:

    De generaal die op die plaats landt is niet helemaal onverplaatsbaar. Zodra je de eerste sector hebt veroverd kan de generaal die land waar jouw cursor staat inderdaad niet verplaatst worden naar de eerste sector (met uitzondering van 1 of 2 plekken maar ik weet niet meer precies welke plekken). Zodra je de tweede sector veroverd hebt, kan de 'onverplaatsbare' generaal wel overal in die tweede sector neergezet worden en blijft de generaal de rest van het avontuur bug-vrij.

    Ik hoop dat deze informatie zowel spelers helpt om de bug heen te werken als dat het BlueByte helpt het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen =)
    Laatst gewijzigd door Ravanough; 23-05-16 om 14:17. Reden: Translation/Vertaling

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.