Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: So Long

  1. #1
    Community Team BB_Lyedra's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud

    So Long

    Dear Settlers,

    I am writing to announce that after taking over as Community Manager back in October 2015 for The Settlers Online, that it is now my time to say goodbye.

    I enjoyed getting to know all of you, and a huge thanks to the moderation team for their assistance as well.

    I am happy to introduce you to BB_Amta, my successor, who will take care of Community Management. I wish you all the best, and happy settling.

    Goodbye,
    BB_Lyedra
    Laatst gewijzigd door BB_Amta; 28-03-16 om 14:05.
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Amta in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  2. #2
    Community Team Old_BB_Amta's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    112
    Wereld
    Woestewoud

    BB_Amta Introduction



    Thank you BB_Lyedra and hello everyone!


    As you already know, my name is BB_Amta and I'll be stepping into the role of Community Manager.
    I've heard great things about this community and I'm looking forward to getting to know you better.

    I've been managing online communities for more than 2 years and "The Settlers Online" has been one of my longtime passions.
    Despite the language shortcomings, I'm confident that we'll get along well.


    I'm already in touch with the moderating team and I trust I can count on their support to help make the communication flow easier for everyone.


    Feel free to drop me a forum private message in English, and I'll be happy to get back to you.



    Happy egg hunt!
    BB_Amta
    Laatst gewijzigd door BB_Amta; 28-03-16 om 18:07.

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    146
    Wereld
    Woestewoud
    VAARWEL

    Beste Settlers,

    Ik schrijf dit om jullie mede te delen dat het, nadat ik in Oktober 2015 de rol van Community Manager voor The Settlers online op me nam, nu de tijd is om tot ziens te zeggen.

    Het was mij een waar genoegen om met jullie allemaal kennis te mogen maken en mijn grote dank gaat ook uit naar het Mod team voor hun hulp en toewijding.

    Het is mij een genoegen om jullie te mogen voorstellen aan BB_Amta, mijn opvolger, zij gaat zorg dragen voor het Community Management.
    Ik wens jullie het allerbeste en veel plezier met Settlers.

    Tot ziens,
    BB_Lyedra
    Laatst gewijzigd door Mod_Etuweb; 28-03-16 om 18:38.

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    146
    Wereld
    Woestewoud


    Dank je wel BB_Lyedra en hallo iedereen!


    Zoals jullie al weten, mijn naam is BB_Amta en ik stap in de rol van Community Manager.
    Ik heb geweldige dingen gehoord over deze community en ik zie ernaar uit om jullie beter te leren kennen.

    Ik beheer al meer dan 2 jaar online communities en *De Settler's online* is één van mijn langdurige passies.
    Ondanks onze taalverschillen, ben ik ervan overtuigd dat we het goed met elkaar zullen vinden.


    Ik heb ondertussen al contact met het MOD-Team en ik vertrouw erop dat ik op hun hulp kan rekenen om de communicatie-stroom voor iedereen te vergemakkelijken.


    Voel je vrij om mij op het forum een Engels privebericht te sturen, en ik zal er met plezier op reageren



    Veel plezier met eitjes zoeken!
    BB_Amta

    Vertaald door Mod_Franjestaart
    Laatst gewijzigd door Mod_Etuweb; 28-03-16 om 18:57.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.