Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: groene online bolletjes

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud

    groene online bolletjes

    sinds een kleine week zit ik in een kleine nieuwe 2 persoons gilde,....
    Gaat prima en is heerlijk vrij spelen hoewel we het oude gilde ook wel missen.
    Maar het gekke is dat we van elkaar geen groene bolletjes te zien krijgen als we online zijn.
    Is soms erg lastig en verwarrend.

    Is er iemand die hier ervaring mee heeft,.. wat is er aan de hand,.. doen we iets fout?


    Het is ons een raadsel.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Als je een aantal uren online bent kan het zomaar zijn dat het gedeelte van het spel dat detecteert of je wel of niet online bent je eigenlijk offline heeft gezet, je merkt daar zolang als je aan het spelen bent bijna niets van.
    Echter ga je via de knop onder je avatar naar het forum dan kom je op de inlog pagina terecht omdat je alleen commentaar kan geven indien je online bent. Je kan dan door in te loggen wel op het forum komen.
    Als je de pech hebt dat je ‘n keer moet verversen na lang gespeeld te hebben kan het ook gebeuren dat je weer moet inloggen.
    Soms is ook het groene bolletje weg, want eigenlijk ben je offline, ook al kan je gewoon spelen, even naar de forum pagina, inloggen vereist, terug naar je speel pagina en ‘t bolletje is weer groen.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    dank voor je respons Hamster,. maar ik geloof niet dat dit hier aan de hand is.
    We hebben het alleen met elkaar,... en al vanaf het eerste moment van inloggen 's-morgens.
    Lijkt dus iets anders aan de hand te zijn,....

  4. #4
    TIPEX
    ge kunt es proberen om elkaar t ontvirende en dag erna weer vriendjes worden, bij naamwissel werkt en vog mij ook ineens toe, ik ben dol freindjes

  5. #5
    Pleuny's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    al een maand aan het communiceren met het team, maar helaas heb ik nog geen antwoord op de vraag wanneer we dit probleem zien verdwijnen.

    communicatie en samenwerking wordt hierdoor verstoord.

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Een oplossing hebben we nog niet voorhanden, maar als iedereen in de gilde alle andere gildeleden als vriend toevoegt en dan op "vrienden" sorteert ziet u wel weer de groene bolletjes. We zijn er ons terdege van bewust dat u niet op een work-around zit te wachten, maar tot er een definitieve oplossing is helpt het u allen wel al verder.

    Met vriendelijke groeten

    Het Mod_team

  7. #7

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    60
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk meegedacht Mod_Fjuka, maar weet je hoeveel vrienden ik heb? en daarvan zijn er maar 15 Gildelid.
    Ik zou het waarderen als er wat meer spoed achter gezet wordt, het is erg lastig en irritant om niet te zien wie er allemaal online zijn van het Gilde.
    Alvast bedankt voor het meedenken.

  8. #8
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Uit de changelog voor 19 mei:
    Online status is correctly displayed for guild members.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  9. #9

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PistolePaultje Bekijk Berichten
    Leuk meegedacht Mod_Fjuka, maar weet je hoeveel vrienden ik heb? en daarvan zijn er maar 15 Gildelid.
    Ik zou het waarderen als er wat meer spoed achter gezet wordt, het is erg lastig en irritant om niet te zien wie er allemaal online zijn van het Gilde.
    Alvast bedankt voor het meedenken.
    Ik ben even zo vrij geweest een deel van de changelog te kopieëren


    Met vriendelijke groeten
    Mod_Fjuka

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    minuutje te laat Fjuka

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.