Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Plaats om een prachtighuis te bouwen maar hij doet het niet

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    probleem treedt ook hier op, plekken waar eerst prachtig huis stond, zijn niet meer bruikbaar, ook op plekken zonder dode boomstronken of wat dan ook. gildeleden hebben prachtige huizen kunnen bouwen op plekken waar ik dat nu niet kan, en na afbreken, is er dus nu 1 niet herplaatsbaar.. heoplijk kunnen ze er bij ubisoft iets aan doen met een komende update, want dit is erg vervelend.

  2. #12

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Ze gaan er toch al mee bezig.... of lezen jullie nooit de updates?

  3. #13

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Probleem word alleen maar groter. Heksentorens kun je nu ook al niet meer plaatsen op plekken waar ervoor een woonhuis of adellijke stond.

  4. #14

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Hier idem dito. Op het meeste noordelijke eiland hebben medegildeleden een prachtig huis op een plaats staan waar ik mijn prachtige huis ook neer wil zetten. Echter wil dit bij mij niet.

    Ik wordt er een beetje moedeloos van dat je op het ene moment wel iets op een bepaalde plek kunt bouwen en dan ineens weer niet om gewoonweg onduidelijke reden. Het gaat in dit geval om het linkse prachtige huis. (afbeelding 1)

    Ik heb net een prachtig huis verplaatst van de ene plek naar de andere plaats. Ik kan deze echter niet meer terug zetten op zijn oude plaats. Zie afbeelding 2, de onderste plaats. Normale woningen kan ik er wel op plaatsen. Ik hoop dat hier op heel korte termijn eens wat aan gedaan kan worden, dit is gewoon niet leuk meer.

    1.


    2.
    Laatst gewijzigd door Kolkkie; 07-03-16 om 10:33.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.