Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: premium voor 1 dag melding en chat

  1. #1

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud

    premium voor 1 dag melding en chat

    hallo... even vraagje... ik heb gister dat muntje gebruikt voor 1 dag premium, heb alleen geen idee meer hoe laat LOL druk druk druk met van alles..

    maar zou het een idee zijn dat je in premium balkje onder je avatar kan zien hoelang die nog duurt... want met onderhoud off-time vandaag dacht ik eigenlijk dat ik nog tot 1/2 uur vannacht de tijd had, ik weet nu dat je kan zien hoelang het duurt in extra bouw regel... maar toen was het al te laat...

    en chat crashes nog steeds een paar keer per uur. dus dat mag ook op jullie to do lijstje

    ruby

  2. #2

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    In het premium balkje staan alleen de dagen.
    Als je wilt weten hoe lang je nog precies hebt, moet je een 'tarweveld' of een 'waterput' neerzetten, dan zie je nog precies hoeveel je hebt.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    En dan zie je het onderaan in de bouwrij.... in secondes zelfs.

  4. #4
    qpidootje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Ja dat weet ruby nu wel maar dat was dus te laat.
    Ik zou het ook prettiger vinden om het gewoon in beeld te hebben. Ik bouw namelijk geen putten meer, en tarwe velden zijn meestal ook al vol
    Het is een goed idee!!!

  5. #5

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    De premium teller zou eigenlijk weergegeven moeten worden onder de nieuwe Gebiedsverbeteringsknop; hoef je ook niet eerst iets te bouwen voor je de exacte resterende tijd kan zien.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    lol... sorrry voor late reactie.. en kon even niks meer bouwen.. om tijd te zien alle grondstofjes waren op... dus poef premium over .. maar koop je een maand dan heb je meestal wel genoeg tijd voor van alles en nog wat... maar omdat server plat lag voor update en ik maar voor 1 dag had... was het handig geweest als ik wist hoeveel tijd ik nog had ... als ik weer keer zoiets heb noteer ik tijd gewoon... scheelt frustratie als je denkt dat je nog 2 uur hebt en het waren maar 2 minuten..

    ruby

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    70
    Wereld
    Woestewoud
    Suggestie doorgeven aan de CM die het een goed idee vond. Cm heeft de suggestie doorgegeven aan de devs en moest een bedankje doorgeven voor het idee

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    ow wat leuk LOL.. dank je voor het zeggen ...

  9. #9

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Inderdaad roerend mee eens. Goed dat het doorgegeven is aan de ontwikkelaars

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.