Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 52

Onderwerp: [Verzoek] onderhoud overdag

  1. #21

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Van mij mogen ze hun spelupdate zoals dat nu heet gewoon weer net als voorheen de serveronderhoud s'nacht tussen 0200 en 0700 uur doen. Lekker slapen terwijl eea wordt aangepast

  2. #22

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    weet iemand hoe lang dit gaat duren; en wat nu weer het probleem is dat het ineens moest zonder bericht.

  3. #23

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Ik geraak er ook niet op. Mijn ontdekkingsreizigers hun schema om eitjes te zoeken wordt hier weer grondig in de war gestuurd zucht... Dit is weer zoveel ei minder. Gebouwen die je niet terug op slapen kan zetten ( waar een regenboog op stond die ondertussen afgelopen is) zie ik ook liever niet te vaak op me eiland.

    Groetjes

    Squid ( Is een weekdier es een dagje thuis ... )

  4. #24

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    We kunnen hier van alles plaatsen over wat wij vinden, maar het is duidelijk dat BB onze server helemaal niet meer weet te vinden...Waar was anders onze melding en changelog voor de update? Zelfs de mods wisten van niks.....Dus we kunnen van alles vinden en roepen wat moet veranderen, maar dr is overduidelijk niemand bij BB die er een moer om geeft.
    Never judge a book by its cover. Get to know people, they might end up surprising you!

  5. #25
    MooNick's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    wie vergoed er de verliezen bij de (niet volledig) lopende blocks ?
    als het een crash is begrijp ik dit, maar anders wil ik toch even een seintje als we offline gejaagd worden.

  6. #26
    MooNick's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    de kans is groot dat de NL server weer niet genoeg opbrengt, en daardoor wat verwaarloost wordt, heb ik eerder meegemaakt met Torpia.

  7. #27

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    wat Mediva zegt dikke ei voor je

  8. #28

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    leuk dat je 2 mensen mee neemt op lootspot en het avo pas om 22.00 kunt afronden omdat je dan pas thuis komt van je werk, die zitten nu dus even vast dankzij dit akkefietje

  9. #29

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    tja en dat nu we geen onderhoud meer hebben

  10. #30

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Gelukkig liep alles al vlekkeloos VOOR het onderhoud, dus erna zal TSO weer als een speer gaan *like it's 1996*

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.