Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: [Verzoek] Avontuur "Stuur leger" menu feature requests

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud

    [Verzoek] Avontuur "Stuur leger" menu feature requests

    1. menu niet meer random sorteren, maar bijvoorbeeld van "hoog naar laag"; elke keer als je het menu nu aanklikt staan je generaals op een andere positie in het menu, dit is mega irritant. Eventueel een optie om speler zelf een volgorde te laten instellen.
    2. generaals weergeven in het menu met de naam die de speler aan de generaal heeft gegeven, i.p.v. de standaard naam. Eventueel als optie.
    3. menu geeft nu net geen 3 regels weer, van de laatste regel kun je de bezetting niet zien, dit is irritant. 3 hele regels weergeven.
    4. het menu scrolt per pagina i.p.v. per regel, dit is irritant i.c.m. nummer 3. Scrollen per regel mogelijk maken, als optie.
    Laatst gewijzigd door dmmh77; 14-02-16 om 14:32.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Optie 2: als je eroverheen 'hovered' met je muis, krijg je de naam te zien, dus je kan je gens daardoor prima herkennen)

    Optie 3 iig zeker mee eens heel irritant dat je de vulling (net) niet kan zien.

    Optie 4 is een windows instelling (als ik me niet vergis tenminste, want heb deze zelf bewust op 3 regels ingesteld, in windows. kan natuurlijk ook toeval zijn)

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Optie 2: als je eroverheen 'hovered' met je muis, krijg je de naam te zien, dus je kan je gens daardoor prima herkennen)

    Optie 3 iig zeker mee eens heel irritant dat je de vulling (net) niet kan zien.

    Optie 4 is een windows instelling (als ik me niet vergis tenminste, want heb deze zelf bewust op 3 regels ingesteld, in windows. kan natuurlijk ook toeval zijn)
    2. weet ik, maar dan nog is het irritant, en het kost extra tijd. En het is gewoon slecht software design, functioneel gezien.

    3.

    4. altijd even proberen voordat je reageert: die instelling kun je op 200 regels zetten en dan nog scrolt hij 3/ per pagina

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    yeah right
    ik ga na 3 jaar nog eens zoeken waar dat ook alweer zit...

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    lui dus?

  6. #6

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Oldenzaal, Overijssel, Nederland
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Dit verhaal is al vaker aan gegeven, ook dat in je menu al die OR door elkaar staan, maar ik vraag me al of ze hier iets aan willen veranderen. Ben zelf geen ICT(er) maar dit kan toch niet zo moeilijk zijn ??
    En idd, laat mij dan zelf de indeling maken, misschien met tabjes, maar dan kan iedereen vinden wat hij/zij zoekt.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Als BB voor iedereen opties gaat geven, zijn alle stermenu's en eilanden dus erg divers.
    De hoeveelheid data die er dan bijkomt is zo enorm, dat dat bijna ondoenlijk wordt (serverlag zal verhogen).

    Vond het al heel wat dat we rotsen konden opblazen, want nu zijn er dus al mensen die hun eilanden anders hebben dan de rest.
    Natuurlijk een stuk eenvoudiger om iedereen hetzelfde eiland te laten hebben, is maar 1 'template'

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Dat zal allemaal wel meevallen, misschien een 0.1 seconde extra wachten als je het spelt start.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.