Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: [Overige] Waarom alles in het engels nu?

  1. #1

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud

    [Overige] Waarom alles in het engels nu?

    Aan de beheerders van de Nederlandse settlersonline server,

    Persoonlijk redt ik me best in het Engels, maar ik schrijf nu uit naam van allen die daar erg veel moeite mee hebben.
    Ik snap dat het vertalen van berichten naar het Nederlands tijd in beslag neemt, heus dat begrijp ik.
    Maar we spelen op een NEDERLANDSE server en dan is het niet meer dan normaal dat je Nederlandse taal verwacht.

    Ik snap niet waarom alles ineens in het Engels op de inlogpagina moet staan. alle forums waren altijd netjes in onze moedertaal. goed begrijpbaar voor allemaal, en vele mensen hoor ik in het spel klagen over het niet meer kunnen begrijpen wat er nu precies verteld wordt

    Kunnen jullie, spelleiders (of hoe jullie ook genoemd mogen/willen worden), alstublieft alles weer netjes in het Nederlands op deze .NL site plaatsen.
    Dit zou een hoop schelen voor een hoop van jullie trouwe spelspelers

    BVD Zwiza

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Zwiza,

    met de verandering van CommunityManager is dit uitgelegd waarom het veranderd is. Door een beslissing van het hoofdkantoor is de CommunityManager nu verantwoordelijk voor verschillende servers en is er geen Nederlandstalige eindverantwoordelijke meer. Alleen de Communitymanager mag berichten op de inlogpagina plaatsen, derhalve zijn die in het Engels. Wij als Mod team doen onze best alle officiële forumberichten te vertalen( vaak lukt ons dat tegen dat ze zichtbaar worden, soms hebben we er wat vertraging mee) Alle informatie die op de inlogpagina komt te staan bereikt de spelers dus ook in het Nederlands. Als er iets toch niet duidelijk is kunnen wij (of heel erg veel bereidwillige) medespelers het verduidelijken in het Nederlands. Ondersteuning is ook nog steeds Nederlandstalig en er zijn geen plannen daar verandering in te brengen, dus de medewerkers daar kunnen ook helpen als het nodig is.

    Met vriendelijke groeten

    Het Mod_team

  3. #3

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo Mod_Team
    Bedankt voor de uitleg, ik (en denk meerdere, gezien de klachten die ik lees) hebben dat bericht gemist dan. Maar dat kan gebeuren.
    Ik denk dat die keuze, waar jullie niets aan kunnen doen, er wel voor zorgt dat er minder nieuwe (oudere) spelers zullen komen vanwege de taal keuze. Maar ik mag hopen dat men op het hoofdkantoor daaar rekening meegehouden heeft.
    Zoals gezegd voor mij geen probleem, wilde enkel verwoorden wat ik toch regelmatig hoor, en lees ook op forum.
    Hele Fijne dag voor allen, en veel speelplezier voor alle settlers

  4. #4
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Om eerlijk te zijn mensen zijn wij Nederlanders bekend dat wij meerdere talen spreken. En ook voor de ontwikkeling van onze kinderen is het helemaal niet erg om soms ook een engels bericht er tussen te hebben.

    Soms heeft dit spel gewoon teveel regels.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    I want some apple pie

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Om eerlijk te zijn mensen zijn wij Nederlanders bekend dat wij meerdere talen spreken. En ook voor de ontwikkeling van onze kinderen is het helemaal niet erg om soms ook een engels bericht er tussen te hebben.

    Soms heeft dit spel gewoon teveel regels.
    +1

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.