Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: De Settlers Groep (DSGEU): Actief en Gezellig!

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud

    Red face De Settlers Groep (DSGEU): Actief en Gezellig!

    Welkom in ons gilde voorsteldraadje! Hier zullen we ons best doen om je een idee te geven waar ons gilde voor staat en wie wij zijn.

    Onze tag zegt het eigenlijk allemaal wel. DSGEU staat namelijk voor Delen met elkaar, Samenwerkend, Gezellig, Enthousiast en veel Uitleg

    Dit gilde is opgericht op 29-07-2015 door een aantal spelers die dezelfde ideeen hadden over hoe een gilde moest zijn en dit samen wilden realiseren. We wilden een meer sociaal gilde, veel samenwerking en bovenal een zeer gezellige chat waar de leden ook meer praten over van alles en nog wat en niet alleen het spel. Dit is ook de reden dat ons gilde een leeftijdsgrens heeft van minimaal 20. We willen namelijk geen beperkingen op deze chat, aangezien ons inziens een gildechat een gilde juist levendig houdt.

    We begonnen klein, maar inmiddels zijn we uitgegroeid tot een gilde van rond de 40 leden. De meeste spelers tussen de 30-40, maar ook jonger en ouder uiteraard en een goede mix van zowel man/vrouw als levels. En uiteraard niet te vergeten: Al onze spelers zijn actief. Spelers die 2 weken op inactief staan zonder reden te hebben doorgegeven, worden verwijderd. Dit is en zal altijd een gilde zijn die alleen maar bestaat uit actieve leden.

    In ons gilde kennen we gratis lootspots die op gildechat worden aangeboden en waar een ieder op mag reageren. Uitzondering hierop zijn de KM avonturen en Ali, hiermee mag een ieder doen wat ie wil. Al is het de praktijk bij ons dat die meestal gewoon geruild worden in het gilde. Genoeg spelers daarvoor die ze doen..

    Nieuwelingen kunnen we veel hulp bieden in de vorm van uitleg, extra grondstoffen en hulp bij het opbouwen van je eiland. In onze chat is altijd wel iemand die je kan helpen bij al je vragen en missies.

    Maar ook meer gevorderde spelers die willen overstappen of een gilde zoeken hebben we wat te bieden. In ons gilde hebben we veel hogere levels die kleermakers spelen en waar Ali ook steeds meer gedaan wordt.

    Uiteraard hebben we een gildemissie waar het hele gilde zich voor inzet en waar iedereen altijd alle hulp bij kan krijgen. Er is voldoende samenwerking tussen de leden om toch dagelijks een mooi bedrag aan gildemunten te krijgen. Op het moment zitten we zo rond de 140 munten per dag (eerder meer dan minder).

    Heb je interesse in ons gilde, zoek dan 1 van onderstaande leiders eens op in het spel (een vriendschapsverzoek mag altijd) of laat een berichtje achter in dit draadje!

    Met vriendelijke groet,

    Team DSGEU
    Mediva, MarcosHagos en Stranger 666
    Laatst gewijzigd door Mediva; 12-04-16 om 16:09.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Zekers te weten erg gezellig!
    Getting a education is a bit like a communicable sexual disease, it makes you unsuitable for a lot of jobs and then you get te urge to pass it on. Terry Pratchett

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo Allemaal,

    Ik ben een paar weken geleden gestart met dit spel en moet zeggen heb een zeer warm welkom gekregen in dit mooie gilde.
    In tegenstelling tot veel andere online games, zit hier best veel diepgang in en is hulp met name in het begin geen overbodige luxe.
    Kortom ik heb als beginnende speler heel veel hulp en steun gekregen van alle spelers binnen dit gilde, bedankt hiervoor.

    Mvg Mariobro

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Weert
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Haai,

    Ik ben in dit Gilde gekomen, aangezien ik met mijn vorige Gilde minder prettige ervaring had. Hier in dit Gilde mag en kan ik gewoon mezelf zijn. Hier is iedereen bereid om je te helpen of te steunen met wat je vraag of probleem dan ook is. Voor mij is het een heerlijke ervaring geweest om zo opgevangen te worden en heb totaal geen spijt over het vrijwillig/verplicht opgestapt te zijn van mijn vorige Gilde. Geloof me, ik zit hier helemaal op mijn plek !

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Nieuwe gildetekst op onze pagina:

    Welkom bij De Settlers groep!

    DSGEU staat voor Delen met elkaar, Samenwerkend, Gezellig, Enthousiast en veel Uitleg.

    Ons gilde kent als enige een buddysysteem, wat inhoudt dat we een laag level speler (een nieuweling) koppelen aan een hoog level speler. Diegene zal je begeleiden en al je vragen beantwoorden en je door de eerste levels loodsen.

    We spelen hier alleen met mensen boven de 20, dus ben je jonger, heeft het geen zin je aan te melden. De meeste spelers hier zijn tussen de 30/40, uitzonderingen aan beide kanten uiteraard.

    Het gilde kent een proefperiode van een week, waarbij we zullen kijken of je bij het gilde past en of jij ons leuk vind uiteraard.. In chat zijn en actief meedoen met ons is uiteraard waar we naar kijken..

    Lijkt ons gilde je wat?

    Meld je dan aan via de pagina of voeg 1 van de leiders hieronder toe!

    Groetjes
    Team DSGEU
    MarcosHagos, Stranger666, Eleanor, Ukkel en Mediva
    Never judge a book by its cover. Get to know people, they might end up surprising you!

  6. #6

    Ingeschreven
    May 2015
    Locatie
    Almere
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ondertussen wat personele wijzigingen geweest en bestaat de leiding uit:
    Eleanor, Ukkel, Eleanora166, Madorcia en Stranger666.

    Wil je lid worden van dit leuke gilde benader dan een van ons.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.