Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 27

Onderwerp: Tijd voor de GildeMissie - variabel graag

  1. #11

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Als je dat leest in mijn verhaal, heb je toch iets niet goed begrepen. Ik heb er geen problemen mee dat mensen hun gm niet doen om zon reden en zal ze er zeker niet voor kicken. De ene helft van de spelers, speelt casual...de andere helft meer aanwezig. Beide zijn vertegenwoordigt in mijn gilde en dat blijft zo.
    Maar ik vind het wel vreemd dat de casual speler verwacht dat ie hetzelfde kan als iemand die veel meer aanwezig is. Waarom niet gewoon accepteren dat dit niet mogelijk is als je casual speelt? We kunnen natuurlijk ook weer terug naar een systeem van alleen maar wegklikmissies, maar persoonlijk, als meer aanwezige speler, kan ik de uitdaging van de nieuwe missies zeer zeker waarderen. In het verleden heb ik nog nooit een gm gemist en altijd mijn gildemunten zelf verdiend door mijn deel te doen. En daar profiteerden de meer casual spelers ook in hoge mate van. En nu kan dat niet meer en dus moet een heel systeem op de schop wat bedoelt is om meer actiefheid te belonen? Naar mijn mening doet het huidige systeem precies dat waar het voor bedoelt is.

  2. #12

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    *pakt de gilde popcorn erbij* nomnomnom

  3. #13

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    persoonlijk vind ik het weer een slechte toevoeging in het spel deze dagelijkse GM's

    Helft van de tijd kan ik ze zelfs niet doen door onder andere dezelfde reden als OP : te weinig tijd, bij late shift geen probleem, smorgens begin ik met de missie, savonds kan ik ze voltoo'en, maar met de vroege shift heb ik maar enkele uren.

    Ook krijg ik onmogelijk missies momenteel : Doe een dappere KM (wat mij echt niet lukt op 1 dag) en nu vandaag : verkoop 200 platina erts terwijl ik op nog geen enkele manier hier aan geraak

    Ik weet dat het nutteloos is om hier op de forum er iets over te zeggen, er zal toch niks aan gedaan worden maar aub, doe er iets aan

  4. #14

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Javice Bekijk Berichten
    : Doe een dappere KM (wat mij echt niet lukt op 1 dag) en nu vandaag
    Ook niet samen met 2 andere gildies? (oké, is erg uitdagende GM denk dat ik hem 9/10 keer ook niet ga halen. Dat is ook een belangrijk punt dat veel mensen vergeten: het is niet erg om niet alle missies te doen. Morgen weer een nieuwe..

    : verkoop 200 platina erts terwijl ik op nog geen enkele manier hier aan geraak
    Dit is toch een makkie? Er zullen in je Gilde toch wel een paar spelers zijn met 200 platina erts? Beetje laten rouleren die grondstof...

  5. #15
    Dolfie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    lol, nu moet bb ook al rekening gaan houden met ploegendiensten.....

  6. #16

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    gewoon missies geven die haalbaar zijn op een paar uurtjes ...

  7. #17

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk Berichten
    lol, nu moet bb ook al rekening gaan houden met ploegendiensten.....
    Ik draai ploegendiensten.... en heb tot nog toe ELKE GM voltooid sinds de invoering van het nieuwe systeem.
    Dusssss..... wat is het probleem??

    Onthoud dat kopen en verkopen van goederen, een simpele heen en weer handel is met je guildies
    Produceermissies zijn soms wat lastig, maar ook dat lijkt door BB aangepast. Bij inloggen vanmorgen had ik tenminste meteen die 200 tropenplanken af....

    En missies in een paar uurtjes.... dan moet je gaan monopoliën of zo
    Laatst gewijzigd door copycat; 01-02-16 om 12:24.

  8. #18
    Dolfie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    copycat, met alle respect hoor, maar ik denk dat je op de verkeerde reageerde?

  9. #19

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk Berichten
    copycat, met alle respect hoor, maar ik denk dat je op de verkeerde reageerde?
    reageer op 3 tegelijk

  10. #20

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk Berichten
    lol, nu moet bb ook al rekening gaan houden met ploegendiensten.....
    Zo te lezen houden ze nu alleen rekening met ochtend mensen ;-)

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.