Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: generaals zitten vast

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud

    generaals zitten vast

    ik heb een probleem, in nieuwe sector 9, het 9de kamp. hier zitten twee generaals, (één MMA, en één GM) vast. deze generaals zijn naar dit kamp toegegaan, ze zijn het kamp binnengegaan, maar ze zijn niet begonnen met de aanval. ik kan deze generaals ook niet terugtrekken.
    ik heb dit probleem via het contactformulier gemeld gisteravond. heeft iemand hier misschien een oplossing?

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    je hebt gedaan wat je moest doen/kon doen.
    Het wachten is op support

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    support komt met een heel gemakkelijke (voor hun dan hè) reactie, dat het probleem bij mij gezocht moet worden, heb gedaan wat ze zeiden..... cache legen etc. maar geen effect, ik hoop dat ze iets anders weten

    dankzij een tip van tipex (medespeler) is het probleem opgelost. kostte wel een behoorlijk aantal kanonniers, omdat de eerste gen (MMA) niet begon met de aanval ondanks het feit dat hih wel als eerste het kamp was binnengegaan.
    Laatst gewijzigd door pollux500; 22-01-16 om 17:27.

  4. #4

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Refreshen en cache legen heeft geen enkel effect. Kan ze ook niet terugtrekken.
    Mijn 3 generaals zijn al 2dagen in de aanval. Maar er gebeurt niets. Dit probleem ligt bij TSO/BB en gebeurt sinds de update

    Sluipmoordenaar gedropt op het kamp, (er zat maar 1 soort in) daarmee was het kamp weg en speelde ik de generaals weer vrij. Dankzij support van Copycat!

    Ingame support was er trouwens ook snel bij met een reactie: Dit probleem is bij ons bekend en onze ontwikkelaars zijn momenteel druk bezig het met zoeken naar een oplossing. Op dit moment is er een werkende omweg bekend: val aan met een andere Generaal en trek hem meteen weer terug of gebruik een battlebuff, dit zal de eerste Generaal bevrijden. Zodra er meer informatie bekend is zal dit op onze hoofdpagina worden aangekondigd.
    Laatst gewijzigd door bennemans; 23-01-16 om 12:52.

  5. #5
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    In hulp de laatste dagen nu meerdere mensen gezien met dit probleem.
    BB repareer het graag
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  6. #6
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Er was niet iemand die ook zo iets had en de oplossing die werkte was stuur een generaal naar het kamp wat vast zit en trek vervolgens de generaal terug.
    Bij de persoon die het testte gingen alle generaals terug. Laat even weten als iemand het ook uitprobeert of het werkt.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Dag Appeltaart,

    Mijn dochter zat vast in S9 op het 5e kamp.
    Ze heeft een tweede leger gestuurd en teruggetrokken en vervolgens ging het eerste leger, dat vast zat, aan het vechten (en won).

    Bij haar heeft je genoemde workaround gewerkt.
    Dank.

  8. #8

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo pollux500,

    Dank je wel voor je melding.

    Dit probleem is bij ons bekend en onze ontwikkelaars zijn momenteel druk bezig het met zoeken naar een oplossing. Op dit moment is er een werkende omweg bekend: val aan met een andere Generaal en trek hem meteen weer terug of gebruik een battlebuff, dit zal de eerste Generaal bevrijden. Zodra er meer informatie bekend is zal dit op onze hoofdpagina worden aangekondigd.

    Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat je ondertussen nog steeds plezier hebt met The Settlers Online.

    Met vriendelijke groeten,

    Tim

    Het "The Settlers Online" ondersteuningsteam

    hopelijk is hiermee elke vraag (voorlopig) geantwoordt

    Groet.

    pollux500
    Laatst gewijzigd door pollux500; 23-01-16 om 18:39.

  9. #9
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Er was niet iemand die ook zo iets had en de oplossing die werkte was stuur een generaal naar het kamp wat vast zit en trek vervolgens de generaal terug.
    Bij de persoon die het testte gingen alle generaals terug. Laat even weten als iemand het ook uitprobeert of het werkt.
    Mij overkwam het ook bij een kamp op de archipel.

    Workaround werkte, generaals vielen alsnog aan

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.