Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 3 4 5
Resultaten 41 tot 45 van de 45

Onderwerp: [Missies] Gildemissie

  1. #41

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Omdenken! Je zit in een gilde die niet actief is maar wil wel gilde munten halen dat kan dus niet zo makkelijk. Oplossing andere gilde zoeken! BB kan moeilijk alle gildes steunen die niet actief zijn door makkelijkere missies.
    Lezen! Minder actief betekent niet dat iedereen niet elke dag inlogt! Voorheen haalden wij netjes elke dag de GM, ondanks dat wij wat minder actief zijn. Het spel op een wat lager pitje actief spelen, betekent gewoon dat je veel minder GM's haalt. En ga mij niet vertellen dat BB niet ook de mensen die niet 24/7 spelen kan steunen. Maar goed, feit is - omdenkend of niet - dat ik en mijn gilde zo weinig lol meer aan de GM beleven en voor het pasenevent betekent dat weinig goeds. Misschien een mooie aanleiding om na 2 jaar actief spelen weer een andere online uitdaging te zoeken.

  2. #42

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Als je niet elke dag inlogde kon je voorheen ook niet elke dag je gildemissie halen.

    Maar het zal wel aan mij liggen

  3. #43

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmmh77 Bekijk Berichten
    Maar het zal wel aan mij liggen
    * zucht * Ik geef je gelijk. Het ligt aan jou! Nee, werkelijk. Het ligt aan jou.
    Laatst gewijzigd door JustDutch; 06-02-16 om 08:23.

  4. #44

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JustDutch Bekijk Berichten
    Misschien een mooie aanleiding om na 2 jaar actief spelen weer een andere online uitdaging te zoeken.
    En ik maar denken dat je de GM's al te 'uitdagend' vond
    Dus waarom zoeken naar een uitdaging, terwijl je al aangeeft dat je er nu 1 hebt?

  5. #45
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    En ik maar denken dat je de GM's al te 'uitdagend' vond
    Dus waarom zoeken naar een uitdaging, terwijl je al aangeeft dat je er nu 1 hebt?
    Koning!
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.