Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 45

Onderwerp: [Missies] Gildemissie

  1. #1
    Rickabilly's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud

    [Missies] Gildemissie

    Goed, kom ik thuis om 17:00 uur, ff wat drinken , computer aan en ff naar settlers. nieuwe gildemissie....resterende tijd 8uur en 39min. Produceer 50 kruisboog en betaal 100 goud.


    nou lekker in 8 uur met een buf gaat dat dus net, maar ik ben wel VERPLICHT (als ik de missie wil doen) om voor 12 uur nog even in te loggen om missie af te ronden. goed koop ik em wel af dan.....WATTE 107 edel????? betaalde niet meer als 20 tot 30 edel.

    Ik denk dat meer mensen hier een probleem mee hebben en dat de tijd ( voor mij dan ,en ik werk ook regelmatig tot 8uur in de avond) gewoon te kort is.

    ik hoor en lees et wel in de reacties........

  2. #2

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Had je die missie normaal wel af dan binnen 1 dag?, dus tja toen deed je er waarschijnlijk ook 1 of meerdere dagen over. (weet is een nieuwe missie)
    Gewoon laten lopen die missie, of s'morgens ff inloggen

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    gildemissie word de nieuwe dagmissie..... gewoon wegklikken / negeren als het niet uitkomt

  4. #4
    MooNick's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Dit kan alleen voor mensen die niks anders te doen hebben, voor wie 's avonds enkele uurtjes wil ontspannen spelen ... is dit een nachtmerrie !

    tenzij, natuurlijk de missies erg simpel worden. Maar dat was bij mij vandaag zeker niet het geval.

  5. #5

    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Voor vandaag een dappere kleermaker spelen (level 55), gisteren 250 munt betalen...
    Op deze manier worden Gildemunten wel een hele dure grap, niet alle 55+ spelers hebben een leger wat groot genoeg is om deze in 1 dag te spelen, of het nodige aantal generaals.

    Ik hoop dat BB hier nog even goed over nadenkt, ook al zijn Gildemunten extraatjes...

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    er schijnt ook een missie te zijn dat je een codex moet produceren :')

  7. #7

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    met zijn 3en moet dat toch te doen zijn?

    het is 51+ overigens.... maar ja, af en toe een dagje de GM niet halen zal nu wel gebeuren. Voordeel is, volgende dag een nieuwe en niet achter de langzame gildies aanvangen

  8. #8

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Idd Robin, maar op level 50+ moet je voor een dappere toch ook aan je inwoneraantal denken. En niet iedereen hoeft dappere te spelen, je overlegd gewoon de ene doet hem nu, 2 mee op ls, de andere doet volgende keer. Beetje uitdaging niet verkeerd. En sommige GM's laat ik ook lopen, zoals die codes kan ik ook niet altijd doen. Maar nu krijgen de actieve gildes zonder inactieven meer munten dan voorheen. Bij ons kregen we de GM al elke dag af met op moment bijna 50 leden (bijna geen inactieven). We krijgen nu een behoorlijk hogere beloning dan voorheen. 1e gildemissie startte laat na update. Normaal had ik 109 gildemunten, nu had 37 man hem af en hadden we 141 munten. + die paar munten voor afmaken eigen missie. Dus het maakt mij niet uit als ik er nu een keer 1 mis. Stel we hadden gister volle dag de tijd dan had ik waarschijnlijk nog meer munten.

    Kortom de actieve spelers en gildes worden beloond, en je zult er toe over moeten om inactieven te kicken en niet te behouden. Ben blij dat BB dit gedaan heeft en vind het daarom vreemd dat voornamelijk hogere levels nu zeuren, eindelijk wat uitdaging, jaren moeten wachten op leveluitbreiding, die is er nu, nu wat extra uitdaging wat betreft de GM. Vind dat BB goed bezig is en we zullen wel zien hoe het loopt met de GM's.

  9. #9
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    door wat er geeist wordt, zou er een eigen group moeten komen voor lvl 50 - 55 ; zodat ze niet de zwardere missies krijgen zoals ik op lvl 56

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Ben bijzonder te spreken over de re-work van de gildemissies, eindelijk weer eens een beetje uitdaging eraan.
    En level 50-ers die een te lage pop hebben om dappere in een dag af te krijgen (bijvoorbeeld), die weten nu weer wat er nodig is/wat ze bij moeten bouwen (voor zover dat nog niet duidelijk was). Dus op zijn negatiefst kan je het opvatten als een extra tutorial, die je wijst waar je naartoe kan

    En inderdaad: er kan nu niet meer geteerd worden op alle inactieve leden in een gilde, die er voor zorgden dat de beloning veel te hoog uitviel.
    Nu wordt de hoogte bepaald door het aantal leden dat hem AF heeft, wat mijns inziens altijd de bedoeling is geweest (maar nooit uit de verf kwam).

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.