Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 45

Onderwerp: [Missies] Gildemissie

  1. #31

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    toch wel opvallend dat dit het meest besproken onderwerp sinds tijden is

    terwijl de helft van de missies nog altijd in 5 minuten te doen is. Vandaag verplaats een jager en vul de wildgebieden. makkie. Het spel is toch niet leuk als iedere missie in 5 minuten gedaan is?

  2. #32
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien een idee dat de produceermissies automatisch afronden wanneer ze klaar zijn, dus zonder dat je ze nog een keertje af hoeft te vinken??
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  3. #33

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Misschien een idee dat de produceermissies automatisch afronden wanneer ze klaar zijn, dus zonder dat je ze nog een keertje af hoeft te vinken??
    En als je daarnaast grout/graniet of wat dan ook moet betalen. Lijkt me geen goede oplossing. Kleine moeite om even online te komen en missie afvinken.

  4. #34

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Kunnen we niet gewoon elke dag 150 gildemunten krijgen

  5. #35

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sandman Bekijk Berichten
    Kunnen we niet gewoon elke dag 150 gildemunten krijgen
    Beste oplossing OOIT zijn de spelers die slechts 1 minuut per dag online komen, OOK tevreden

  6. #36
    WarboBram's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    gisteren doe een dappere KM , vandaag doe een dappere , zeer origineel en gevarieerd +1

  7. #37

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Als je een wat minder actief gilde hebt (omdat ik ook gewoon een leven heb), dan zijn die nieuwe GM echt ruk. Ik ben lvl 49, maar 20 kanonnen voor 7 GM. Geen verhouding. Dure grondstoffen (titaniumerts, graniet), of 5 avonturen in 3 dagen afronden (ja, de kleine goedkope heb ik nu nog wel, maar dat duurt zo niet lang meer) die ik bijna niet binnenkrijg uitgeven voor een paar GM vergeet het maar. Op de handel zijn de GM nu nog goedkoper dan ze via de GM verkrijgen, hoewel de al aardig in waarde gestegen zijn (inmiddels x6 bij sommige grondstoffen). Als ik nu zeg eens 20 GM per week binnen haal, dan doe ik dus een jaar over 1000 GM, terwijl ik laatst 7000 GM heb betaald voor een monnikenklooster. Goed, het heeft mij 2 jaar geduurd om 15k GM te verkrijgen, maar dat wordt nu dus 15 jaar. Daar is geen lol meer aan te beleven.

  8. #38
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JustDutch Bekijk Berichten
    Als je een wat minder actief gilde hebt (omdat ik ook gewoon een leven heb), dan zijn die nieuwe GM echt ruk. Ik ben lvl 49, maar 20 kanonnen voor 7 GM. Geen verhouding. Dure grondstoffen (titaniumerts, graniet), of 5 avonturen in 3 dagen afronden (ja, de kleine goedkope heb ik nu nog wel, maar dat duurt zo niet lang meer) die ik bijna niet binnenkrijg uitgeven voor een paar GM vergeet het maar. Op de handel zijn de GM nu nog goedkoper dan ze via de GM verkrijgen, hoewel de al aardig in waarde gestegen zijn (inmiddels x6 bij sommige grondstoffen). Als ik nu zeg eens 20 GM per week binnen haal, dan doe ik dus een jaar over 1000 GM, terwijl ik laatst 7000 GM heb betaald voor een monnikenklooster. Goed, het heeft mij 2 jaar geduurd om 15k GM te verkrijgen, maar dat wordt nu dus 15 jaar. Daar is geen lol meer aan te beleven.
    Omdenken! Je zit in een gilde die niet actief is maar wil wel gilde munten halen dat kan dus niet zo makkelijk. Oplossing andere gilde zoeken! BB kan moeilijk alle gildes steunen die niet actief zijn door makkelijkere missies.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  9. #39

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    optie van sandman helpt wel

  10. #40

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    pffft wat een gedoe om niks

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.