Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 45

Onderwerp: [Missies] Gildemissie

  1. #21

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheDutchman Bekijk Berichten
    Ik zie alleen niet in hoe BB daar rekening mee moet houden. Er zijn ook zat spelers actief die hele dagen doorbrengen achter de PC en waarom zouden die minder belangrijk zijn dan de mensen die minder online komen.

    Sommige missies zijn idd niet voor iedereen even makkelijk te halen, maar dan sla je toch een keer over. Dat is het voordeel van iedere dag een nieuwe GM.
    Vandaag had ik de missie betaal 2000 kolen en plaats 5 buffs bij een vriend. Daar hoor ik dan weer niemand over klagen dat dat te makkelijk is.
    Zoals ik het nu zie: iedereen die negatief tegenover de verandering staat wil gewoon 2 knopjes als GM: 1) Klik hierop en de missie is voltooid, 2) klik hierop en de missie is ge-annuleerd.
    (Misschien nog een 3e knopje: ik twijfel)....

  2. #22

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    knopje 1 is voor hun genoeg

  3. #23

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Om 0:30 inloggen en de missie hebben: 750 geavanceerd papier maken, wordt krap. Zonder verbetering doe ik er 75 uur over!

  4. #24
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panoramix77 Bekijk Berichten
    Om 0:30 inloggen en de missie hebben: 750 geavanceerd papier maken, wordt krap. Zonder verbetering doe ik er 75 uur over!
    Als je pas om 0:30 inlogt dan is het niet realistisch om te verwachten dan je je gilde missie voor die dag nog kan halen. Zou eerder verwachten dat je dan nog online bent om meteen de nieuwe aan te pakken die om 02.00 start.

    De missie om 750 geavanceerd papier te halen zou ik zelf ook overslaan, los van het tijdstip van inloggen. Denk dat velen dat gebouw niet op level 5 hebben omdat je het simpelweg niet zoveel nodig hebt. Maar op zich is die missie prima te halen als je wel het gebouw op een hoog level hebt staan.

  5. #25
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheDutchman Bekijk Berichten
    Als je pas om 0:30 inlogt dan is het niet realistisch om te verwachten dan je je gilde missie voor die dag nog kan halen. Zou eerder verwachten dat je dan nog online bent om meteen de nieuwe aan te pakken die om 02.00 start.

    De missie om 750 geavanceerd papier te halen zou ik zelf ook overslaan, los van het tijdstip van inloggen. Denk dat velen dat gebouw niet op level 5 hebben omdat je het simpelweg niet zoveel nodig hebt. Maar op zich is die missie prima te halen als je wel het gebouw op een hoog level hebt staan.
    Ze zouden de missies wel rendabel moeten maken in de zin van bijna niemand heeft dat gebouw hoog staan omdat dat niet nodig is. Maar geloof dat ze daar toch wat aan gingen doen?
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  6. #26

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Heb dat gebouw wel op lvl 5, maar 750 geavanceerd papier.... da's toch wat veel
    Zal het gaan zien wanneer ie voorbij komt.

  7. #27

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Voor mij de laatste tijd vaak ook erg lastig om de GM te doen. Log zojuist in en moet 2000 marmer produceren. Zelfs met x3 buffs op alle marmergebouwen lukt het niet om dit nog op tijd te voltooien. De hele dag is er al marmer geproduceerd, maar het stomme is dat dat niet meegerekend wordt. Anders zou het al een stuk beter te halen zijn.

    Dit is geen uitzondering de laatste tijd. Hoop dat hier wat in aangepast kan worden.

  8. #28

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    oplossing: sochtends ff inloggen of een van je gildegenootjes ff een visschotel op je eiland laten gooien sochtends vroeg, dan begint de teller ook te lopen.

  9. #29

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    deze re-work is weer een flop vind ik persoonlijk, te veel missies die onmogelijk zijn omdat je er te weinig tijd voor hebt

  10. #30

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Javice Bekijk Berichten
    deze re-work is weer een flop vind ik persoonlijk, te veel missies die onmogelijk zijn omdat je er te weinig tijd voor hebt
    Nee, omdat JIJ er te weinig tijd voor hebt, VIND je het een flop.
    Maar troost je, je bent niet alleen

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.