Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 45

Onderwerp: [Missies] Gildemissie

  1. #11

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    85
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben ook erg blij met de re-work in elk geval. Wel zou het mooi zijn als er gekeken wordt of bepaalde dingen haalbaar zijn. Voor iemand van lvl 46 is kanonnen bijvoorbeeld niet te doen terwijl hij er dan al wel inkomt

  2. #12
    zuster's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb nu de gildemissie waar ik een codex moet produceren. Het maken hiervan kost bij mij 21 uur met een lvl 4 boekbinder. Maar helaas is er nog maar 17 uur beschikbaar voor de gildemissie. Dit is dus een onmogelijke gildemissie voor velen.

    Hetzelfde geld ook voor het voltooien van een km in een dag welke voor vele niet haalbaar is inclusief mijzelf.

  3. #13

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud
    Is dat normaal betaal 20grout voor een gilde missie ?volgens mij zijn ze effe te veel doorgeschote

  4. #14

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn nog wat schoonheidsfoutjes hier en daar (zoals kanonnen produceren op lvl 46).
    Daar zal aan gewerkt (moeten) worden.
    20 grout betalen nog niet gezien, maar als ie voor 50+ is, lijkt me die uitstekend haalbaar.
    Elke Jonge houthakker geeft kans op grout (elke ali baba in feite) en als je 1 keer grout in de loot aantreft, kan je 10x die missie doen

  5. #15

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind ali baba's toch meer iets voor lvl 54+, persoonlijk...

  6. #16

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Is het ook, vanaf 56 zelfs.... imo
    Maar waaraan kan jij het level van Hildegardis zien?
    En de GM's zijn niet verplicht, laat dat voorop staan. Je mag er best eens 1 skippen.
    Kan me de tijd nog herinneren dat 'we' met het hele gilde beslisten de gildemissie: "betaal 100 gouden munten" nooit te doen, om het simpele feit dat ie te duur werd bevonden.
    Dus mocht je 20 grout voor dat x-aantal gildemunten te duur vinden, niet betalen dan

  7. #17

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Is het ook, vanaf 56 zelfs.... imo
    idd, maar ik ging aan de veilige kant zitten

    en toch, 20 grout is 60 edels, als je het zou moeten kopen. best duur, vind ik

  8. #18

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    tot nu toe zijn mijn gildemuntenopbrengsten verdubbeld denk ik.... ligt misschien ook een beetje aan de snelheid waarmee we vroeger een gildemissie af kregen :-)

  9. #19

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    door die nieuwe gildemissies wil BB zijn spelers allemaal wegjagen of wat is de bedoeling juist? eerst al onmogelijk te realiseren opdrachten, en nu moet je ook nog eens bonen gaan betalen als gildemissie, terwijl zij die al bonen hebben die hard nodig hebben voor hun actes te kunnen kopen voor de extra secties , an dan nog word er dus van BB uit "verondersteld dat iedereen bonen heeft ?? gewoonweg echt schandalig zoals het er nu aan toe gaat

  10. #20
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    De nieuwe GM's zijn wat mij betreft prima. ben nog niet op een codex of betaal bonen gekomen maar alles is tot nu toe haalbaar. In onze gilde betekend het veel meer gilde munten voor alle actieven aangezien we vaak maar 1 a 2 missies per week af kregen. Dit is vele malen eerlijker en persoonlijk vind ik de nieuwe missies ook leuker. Als je alleen 's avonds inlogt dan zul je niet alles kunnen halen, maar dat vind ik toch echt een eigen keuze. Ik werk ook en kan op de meeste dagen prima 's morgens en 's avonds even inloggen (En soms ook een paar dagen helemaal niet). Ik zie alleen niet in hoe BB daar rekening mee moet houden. Er zijn ook zat spelers actief die hele dagen doorbrengen achter de PC en waarom zouden die minder belangrijk zijn dan de mensen die minder online komen.

    Sommige missies zijn idd niet voor iedereen even makkelijk te halen, maar dan sla je toch een keer over. Dat is het voordeel van iedere dag een nieuwe GM.
    Vandaag had ik de missie betaal 2000 kolen en plaats 5 buffs bij een vriend. Daar hoor ik dan weer niemand over klagen dat dat te makkelijk is.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.