Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 51

Onderwerp: uitloop game update

  1. #21

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ja dit vindt erg triest hoor,begin steeds meer te denken om te stoppen met dit spel,er zijn hier zo veel problemen altijd wat niet zou mogen voor n spelletje waar ook voor betaald wordt,vindt het dus ook steeds meer een *** spel.

    gr moki

  2. #22

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    stuur je me dan je peperkoekhuisjes moki?

  3. #23

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Dat een update wat langer kan duren a la, maar COMMUNICEER(!) dit dan naar je betalende klanten toe. Hier is nergens te vinden hoe laat het spel weer beschikbaar moet zijn. Dit is een hele slechte beurt van BB. Dit is gewoon heel erg amateuristisch.

  4. #24

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    vreemd toch as aangekondigd wordt dat onderhoudt tot 09:00 duurt en 07:00 al up en running is hoor je niemand

  5. #25

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    ik gok een bb en een mod, maar wellicht zijn het er intussen wel nul.

    wat ik bedoel is dat het voltallige personeel daar vast engels spreekt en schrijft. Aangezien dat de communicatietaal is voor onze server is er toch ook vast wel iemand online die even een berichtje kan plaatsen ergens. Dat moet een stuk makkelijker zijn geworden sinds dat niet meer in het Nederlands hoeft..

  6. #26

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door totalnuts Bekijk Berichten
    vreemd toch as aangekondigd wordt dat onderhoudt tot 09:00 duurt en 07:00 al up en running is hoor je niemand
    Ja, en omdat dat de "standaard" situatie is vermoed ik dat men om 07u al wist dat het ging uitlopen... hadden ze toen ook al een berichtje kunnen plaatsen ipv om 12 uur

  7. #27
    HenkyMeijer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2015
    Locatie
    Zenderen
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ben ik straks nog gewoon lid van mijn gilde?

  8. #28

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    ze zijn nu gewoon in 1 keer ALLE bugs van de afgelopen jaren aan het oplossen denk ik.....dus zal het spel nog wel 2 weken niet bereikbaar zijn...:P

  9. #29
    Spitfire68's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    The Settlers Online: It appears maintenance for the NL servers is taking longer than expected. Thank you for your patience and keep an eye on your main page for updates.
    4 min.

    ze zijn waarschijnlijk de spulletjes in het stermenu handmatig aan het stapelen
    Nederlands is ook een moeilijke taal ;-)

  10. #30
    JantjePatat
    Cold Turkey in abundance here. hahaha

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.