Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Feedback op de slim browser version

  1. #1
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud

    Feedback op de slim browser version

    Na een weekje gebruik maken van de slim browser version van het spel heb ik het volgende aan feedback

    - Het is bij mij stabieler dan ik via de browser gewend ben (al valt het wel mooi samen met het rustiger worden op de server na het kerstevent natuurlijk).
    - Ik speel het liefst met het scherm gemaximaliseerd, maar niet fullscreen. Telkens bij het opstarten, moet ik dit opnieuw veranderen.
    - Met ctrl + shift + f haal je de balk rechts weg/terug. Telkens bij het opstarten staat hij er weer.
    - Bij het inloggen wordt het emailadres wel onthouden, maar het wachtwoord niet, mag wat mij betreft wel aangeboden worden (of zelfs een automatische inlog zodat inloggen helemaal verleden tijd is).

    I've been using the slim browser version of TSO for a week now. This is what I think of it:

    - It's more stable than I'm used to with the browser version (however it is also possible this is due to the Christmas event being finished)
    - I like to have my screen maximized, but not fullscreen. Everytime at a restart of the slim browser version, it's back to fullscreen.
    - The sidebar is also back when you restart if you got rid of it the last time (ctrl + shift + f)
    - There is a possibility to save the email address when you log in, however, I'd like to see an automatic login or a possibility to also save the password.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    x
    Laatst gewijzigd door Wizard; 15-12-16 om 21:55.

  3. #3
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Ik gebruik liever de browser vind het beeld is beter en als je guides voor avonturen gebruikt moet ik toch elke keer de guide er bij pakken.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Ik gebruik liever de browser vind het beeld is beter en als je guides voor avonturen gebruikt moet ik toch elke keer de guide er bij pakken.
    +1
    Dat is voor mij ook meteen het enige grote nadeel, je hebt maar 1 tab. Dus geen tab ernaast met je avonturen-guide
    Buiten dat heb ik gekeken naar geheugen-verbruik/gebruik en processor belasting. Beiden kwamen minder dan 1% lager uit dan wanneer ik chrome gebruik.


    Op een ouwe laptop schijnt het wel wonderen te doen, heeft iemand in het gilde al getest

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Je kan natuurlijk ook de slim browser zelf ophalen zonder de tso-versie en dan tso als startpagina instellen
    dan heb je zoveel tabbladen als je wilt.

    slimbrowser.net/nl/

    Na installatie kan je bij Extra/Opties/Startpagina invullen dat dit " thesettlersonline.nl/nl/play " moet zijn
    en 't vinkje bij Homepage openen bij opstarten plaatsen

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    x
    Laatst gewijzigd door Hamster; 15-12-16 om 21:40.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.