Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: [1001] Ali Baba en de Jonge Houthakker 2-4 MMA + 2 Majoors

  1. #11
    TIPEX
    gildelid wees me erop dat L4 en L5 o de overzichtsaart verwisselt zijn copycat, zelf nooit opgmert ot nu ^^

  2. #12

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    whahahaha, inderdaad.... mij ook nooit opgevallen (ga het waarschijnlijk ook nooit aanpassen, is blijkbaar niet heel storend)

  3. #13

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Laatste aanval kan ook met 2x MMA 220R en Vargus 58BZV 122BSS, zelf verlies ik liever R dan Bereden Scherpschutters, maar is een keus
    Dan uiteraard wel 440R meenemen

  4. #14

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    klopt, kon allang zo en Tipex heeft me daar een hele tijd geleden al op gewezen
    Nog geen zin noch tijd voor gevonden om in te passen eigenlijk, waarschijnlijk na mijn vakantie (na 20 maart ergens dus).

  5. #15

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Alle CoA erin verwerkt.
    Met dank aan Tipex voor het uit-typen vast

    Ook de eerste 2 aanvallen nagerekend voor snelle gens, om eerder te kunnen starten.
    De blocks een ietsje andere invulling gegeven en het past uitstekend
    Laatst gewijzigd door copycat; 25-03-17 om 15:31.

  6. #16

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    +2 Herberg

  7. #17

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Bij blok 1,... "willekeurige snelle generaal naar C1",.... heb ik gedaan met magere Hein (omdat die het eerste op avo was). Ging op zich goed met 194 BZV en 1 R,... maar hij had al gewonnen voordat de majoor bij de leider was! Verlies 131 BZV.
    Dus "willekeurige snelle generaal" is wellicht niet helemaal de juiste omschrijving ;-) .
    Heb ook niet gesimt hoor dus ook mijn fout maar denk dat Magere Hein en wellicht ook Dracul anders doen,.....

  8. #18

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Bij Mary block op C9 won m'n blockgen ten koste van 161 BZV's,... scheelde niet veel maar toch,... gen's stonden precies zoals bedoeld en waren exact geladen volgens je guide.
    Kleinigheidje, maar toch jammer, rest ging helemaal goed!!

  9. #19

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Let je wel op de boekjes in je gens. Als je gen sterker wordt (of de troepen daarin), dan is ie natuurlijk eerder klaar!
    Block in voorlaatste sector heeft bij mij nog nooit gefaald, duurt wel 4 vechtrondes met mary op L4 bovenin. (Blockgen zou echter lang genoeg moeten vechten).
    Bij twijfel kan je altijd terugschakelen naar een Majoor.

    PS: een snelle gen is een hein, BHG, Majoor, Vet, Stronk; zonder extra krachten. werkt feilloos.
    Ook de MMA's werken 100% met de juiste invulling en zonder extra kracht dmv boeken.
    Laatst gewijzigd door copycat; 21-05-18 om 00:01.

  10. #20

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Dank voor de respons CC,... deze Ali met Mary is perfecte leveller Ik heb zelfs nog een paar meer kampjes met Mary gepakt (en dus die zepert ten koste van 161 BZW), en heb Mary opgeleid om nog meer XP te pakken en kwam uit op ruim 253K XP (zonder premium).

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.