Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 2 3 4
Resultaten 31 tot 36 van de 36

Onderwerp: [Feedback] Christmas Calendar Reward

  1. #31

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vraag me af wie er meer dan 2 heeft, ik heb niemand erover gehoord nog dat ze er meer hebben

  2. #32

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    nu ik dit allemaal terug lees lijkt het me het een goed idee iedereen die een ban heeft gehad vorig jaar deze op te heffen en die gene die geen 2 huizen heeft gehad er alsnog 1 te sturen ... dit om alles recht te zetten... Al lijkt het me onwaarschijnlijk dat veel spelers terug komen die al meer dan 1 jaar een ban hebben zijn dan ook geen echte spelers

  3. #33

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    ????? begrijp ik nu goed dat iedereen die een 2de peperkoekhuisje mocht houden door de bug in het kerstevent van het laatste deurtje en hierover een ticket hebben gestuurd, ook nog eens (naast het mogen houden van dat peperkoekhuisje) een week gratis prem hebben gehad ????

  4. #34

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Waaaaaattttt heb ik die week prem gemist? Geen idee kraaloog, hoe kom je erbij dat mensen die gehad hebben? Ik weet van niks, heb wel dat deurtje 2 keer geopend. Of had ik daar een ticket voor moeten aanmaken? Misschien willen ze zo de eerlijkheid van die mensen belonen.

  5. #35

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Zo zie je maar, eerlijk melden(!) loont

  6. #36

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    ja als je ticket had aangemaakt dan had je week prem gehad. V.w.b. eerlijkheid, een groot aantal spelers (die ook eerlijk zijn) heeft de bug niet eens gehad. Dus geen peperkoekhuisje EN geen week prem

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.