Dear Settlers,
Please leave your comments about the Christmas Calendar Reward in this thread.
BB_Lyedra
Dear Settlers,
Please leave your comments about the Christmas Calendar Reward in this thread.
BB_Lyedra
Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Amta in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.
Als het "de bedoeling was" of een bug en BB wil niet weer zo`n heisa als met Pakhuizen, dan ben ik benieuwd wat ze gaan doen voor de spelers die maar 1 pakje hebben gekregen.
Het zal afwachten zijn, hopelijk komt er snel duidelijkheid, maar als het de bedoeling was hoop ik dat ze ook een oplossing vinden om degene die de bug niet hadden te compenseren ermee.
nou inderdaad, ik heb het geprobeerd maar met geen mogelijkheid kreeg ik een tweede pakje...
PS: context; ik ben functioneel beheerder dus ben van nature geïnteresseerd in hoe software vooral niet hoort te werken
PPS: binnen ons gilde lijken vooral spelers met premium "last" te hebben van de bug. Misschien is dat een reproductierecept, maar ben niet zeker
Laatst gewijzigd door dmmh77; 06-01-16 om 16:54.
premium staat hier ook aan maar geen bug gehad
ik heb geen premium dus lijkt me niet
alrighty then
Pttobleem opgelost, iedereen mag de extra huisjes houden, van het uk-forum:
http://forum.thesettlersonline.com/t...l=1#post293499
If you can't be with the one you love love the one you're with
iedereen ze heeft gehad ja, ik heb geen extra huisje en geen extra goudmijn gehad. Ik vind het heel goed dat BB nu deze policy hanteert voor spelers die mazzel hebben gehad van de bug, dat lijkt me niet meer dan terecht. Maar ik voel me nu als speler die niet "last" heeft gehad van de bug wel achtergesteld.
Ik snap ook dat het lastig is voor BB om dit perfect te doen, dat lukt nooit, maar ze zouden bij wijze van spreken ook iedereen die niet 2 vakjes heeft gehad, maar 1, kunnen belonen met 1 extra vakje. Dan voelt het net iets minder zuur, ook zal zijn er misschien spelers die 5 vakjes hebben kunnen openen, of misschien nog wel meer.
Ligt het aan mij?
Laatst gewijzigd door dmmh77; 06-01-16 om 19:01.