Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 36

Onderwerp: [Feedback] Christmas Calendar Reward

  1. #21

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    fantastisch weer, zij die de boel creatief benutten worden weer beloond. Hier netjes een pakhuis en netjes een peperkoekhuisje. Maar ja, fair play begint pas bij 3 als ik het me goed herinner

  2. #22

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Zeer teleurstellend dat mensen meerdere malen een huisje bemachtigen, het dan mogen houden... Ik heb mijn huisje direct verhandeld uit protest (wel binnen het gilde, maar toch)!
    Ik hoef zo'n huisje niet op mijn eiland en hoop dat de "slimme/eerlijke" mensen er erg gelukkig mee worden!

    Eerlijk duurt dus daad werkelijk het langst...

  3. #23

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Tjonge jonge... Geef iedereen dan de kans om vals te spelen en beloont te worden!!! Ik stel voor dat men uitvindt wie het meeste voordeel hiervan gehad heeft en dat IEDEREEN dan dezelfde hoeveelheid huisjes krijgt! Wat een soap dit! Heb ik daar iedere dag netjes voor gespeeld en netjes 1 huisje opgehaald... Ik vind dat ik in ieder geval dezelfde mogelijkheid zou moeten hebben gehad met eerlijk spelen om meer huisjes te krijgen als de mensen "die per ongeluk" de boel hebben geflest!

  4. #24

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    BooooooooooH! Geef iedereen hetzelfde en beloon niet degene die vals spelen! Slecht hoor!

  5. #25

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Paleis Soestdijk
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Heel slecht dit... Heb er geen woorden voor! Lekker signaal wat hier afgegeven wordt!

    Ik hoop dat iedereen die maar 1 huisje heeft gehad, hier zijn beklacht gaat doen!!!

  6. #26

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wil toch even het eea kwijt over het peperkoekhuisjedebacle................... vorig jaar zijn er mensen geweest die voordeel hebben gehad van het pakhuisdebacle. Zelf had ik ook meer pakhuizen dan toegestaan. De toon en houding van BB was buiten proportie en er zijn vele spelers geband........... het ligt me nog vers in het geheugen en als eraan denk krijg ik een zeer bittere smaak in mijn mond.

    In de hulp hoorde ik dat de "bug" (ik zet het maar tussen aanhalingstekens, omdat ik echt denk dat het niet zo is) dit event ook weer aanwezig was. Gratzky en ik hebben de speler gewaarschuwd dit te melden bij support (verdere discussie met betreffende speler zal ik jullie besparen) omdat wij "pakhuisgate" nog goed voor ogen hadden staan. Wij waren in de veronderstelling dat het weer een toestand zou worden.

    En inderdaad wordt het een toestand! De mensen die meerdere keren geklikt hebben mogen de huisjes houden! Ongehoord! Meten met twee maten! Compensatie voor spelers die zich aan de regels hebben gehouden heb ik niets over gehoord! Ik ben boos...... heel boos.......... vooral over het feit dat BB absoluut niet weet consequent te handelen!

  7. #27
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Je zou het ook kunnen zien als leren van de fouten mensen.
    Vorig jaar een hoop gedoe, dus nu een andere beslissing. Met duizenden mensen in dit spel is er altijd een groep die het niet eerlijk vind.

  8. #28
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Aangezien iedereen toch ongestraft zijn spulletjes mag houden ben ik wel nieuwsgierig hoeveel koekhuizen je nu eigenlijk kon scoren. Dus als je het wil melden, graag. Mag ook per pm, vertrouwelijkheid gegarandeerd
    Hebben de gebande spelers van vorige keer zoals bv Gexte al een excuusbrief en welkom terug mailtje van jullie(BB) gehad???
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  9. #29

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheDutchman Bekijk Berichten
    Je zou het ook kunnen zien als leren van de fouten mensen.
    Vorig jaar een hoop gedoe, dus nu een andere beslissing. Met duizenden mensen in dit spel is er altijd een groep die het niet eerlijk vind.
    als ze echt leren van hun fouten maken ze niet 2x op rij dezelfde.. (programmeerfout kalender)

    Hoe je het daarna oplost is nooit voor iedereen helemaal fair te doen. Het is in ieder geval een stuk netter gebeurd dan de vorige keer

  10. #30

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kon er maar 1tje extra uit vissen, daarna deed hij het niet meer..

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.