Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 36

Onderwerp: [Feedback] Christmas Calendar Reward

  1. #11

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    85
    Wereld
    Woestewoud
    Ook ik heb er niks op tegen dat ze gehouden mogen worden, is immers ontstaan door iets waar spelers niks aan kunnen doen. Wel vind ik idd dat de mensen die er maar 1 hebben gehad de 2de dan ook horen te krijgen, desnoods laten ze mensen die er maar 1 hebben gehad een ticket maken. kunnen ze het nakijken in de log en dan alsnog nasturen naar de mensen
    Laatst gewijzigd door diddle78; 06-01-16 om 19:18.

  2. #12

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door diddle78 Bekijk Berichten
    Ook ik heb er niks op tegen dat ze gehouden mogen worden, is immers ontstaan door iets waar spelers niks aan kunnen doen. Wel vind ik idd dat de mensen die er maar 1 hebben gehad de 2de dan ook horen te krijgen, desnoods laten ze mensen die er maar 1 hebben gehad een ticket maken. kunnen ze het nakijken in de log en dan alsnog nasturen naar de mensen
    zoiets ja.
    Laatst gewijzigd door dmmh77; 07-01-16 om 09:20.

  3. #13

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    ja, thanks, zoveel was al duidelijk.

    Jammer dus voor degenen die de bug niet hebben ervaren, kennelijk

  4. #14

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    85
    Wereld
    Woestewoud
    Due to a bug there are players who could obtain at the end 2 times (or perhaps more) the final reward (gingerbreadhouse and goldmine) and they can keep it. will there be a compensation for players who could open the advent calendar only 1 time?

  5. #15

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door diddle78 Bekijk Berichten
    Due to a bug there are players who could obtain at the end 2 times (or perhaps more) the final reward (gingerbreadhouse and goldmine) and they can keep it. will there be a compensation for players who could open the advent calendar only 1 time?
    +1

  6. #16

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    41
    Wereld
    Woestewoud
    Kansloos dit

  7. #17
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Merkwaardig dit. Er zit een bug in de kalender , die er vorige keer ook al inzat.Dat is net als vorige keer op de testserver gemeld. Toch gaat alles gewoon live. Er verstrijken dagen zonder dat BB een standpunt inneemt. Hadden ze meteen gezegd: luitjes, er is iets fout gegaan, we moeten hierover beraden maar plaats intussen geen pakhuizen/koekhuisjes tot we iets bedacht hebben was er niets aan de hand geweest.
    Nog geen half jaar geleden ontstond er een hele heisa omdat BB de pakhuizen terug eiste. Er hebben heel wat spelers een ban gehad, soms werd een account gewoon gewist .Nu hebben ze eieren voor hun geld gekozen omdat ze weer niet adequaat gereageerd hebben.Fijn, ik heb maar 1 huisje en wat mij betreft mogen de slimmeriken hun bonus houden. BB heeft er weer een zooitje van gemaakt en het zou fijn zijn als ook de minder gelukkigen een vorm van compensatie kregen.
    Tenslotte wil ik nog even zeggen dat ik door de belabberde communicatie van BB ongeveer 250 pakjes ben misgelopen, het gemiddelde wat mijn OR's meebrachten
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  8. #18

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp echt niet waarom de huisjes gehouden mogen worden die te veel gekregen zijn. Zelfs als je per ongeluk twee keer het gouden pakje hebt geclaimt, weet je nog dat dit niet de bedoeling is. Dat bewijzen al die tickets wel die ingestuurd zijn. Dus waarom dan niet alle spelers gelijk zetten en de extra huisjes terug halen? Deze huisjes zijn best veel waard in het spel en het laten houden van de huisjes geeft dus bepaalde spelers die het wel gedaan hebben een voordeel. Blijkbaar duurt eerlijkheid niet het langst...Waar is de fairplay policy van BB nu? Ver te zoeken weer eens.....blijkbaar hoeft BB zich niet aan zn eigen regels te houden.....erg jammer dit weer. Maar laten we eerlijk zijn...het past wel in de lijn der verwachtingen die spelers hebben van BB....en die hun reputatie weer eens bepaald geen goed doen...

  9. #19

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Tenslotte wil ik nog even zeggen dat ik door de belabberde communicatie van BB ongeveer 250 pakjes ben misgelopen, het gemiddelde wat mijn OR's meebrachten
    dit wordt nog gecompenseerd, als ik me niet vergis vandaag nog

  10. #20

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Ben benieuwd, ik had ook al mijn or's nog op pad gestuurd, maar 0 pakjes

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.