Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Nul rekruten in generaal-majoor

  1. #1

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud

    Nul rekruten in generaal-majoor

    Laat ik eens een fenomeen posten. Geen idee hoe dit werd gegenereerd. Nooit eerder gezien ook het zal toeval zijn.
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      0r.jpg
Bekeken:   187
Grootte:   33,2 KB
ID:        550  

  2. #2

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud

    Vervolg

    Hierin zitten 0 elitesoldaten. Ik laadde 26 elitesoldaten in deze generaal en stuurde die naar het avontuur de zwarte ridders. Er ging iets mis blijkbaar want er zater er echt 0 in.
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      0es.jpg
Bekeken:   151
Grootte:   47,3 KB
ID:        554  

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    heb ik ook wel eens voor elkaar gekregen
    weet wel hoe het komt: je stopte eerst al je elites die je hebt in generaal A. Je opent meteen generaal B. Omdat het spel zo traag reageert heeft hij die elites die je in generaal A stopte nog niet verwerkt. Je stopt vervolgens diezelfde elites in generaal B. Als je dat opslaat komt het spel er achter wat er gebeurd is en verandert hij de elites in B naar nul.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud
    Het leek daar wel op ja. Wat er achtereenvlogens gebeurd is lastig te achterhalen.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.