Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 28

Onderwerp: [Feedback] Christmas Event 2015

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vond net 1 bundeltje kruiden op de nieuwe eilanden.

    Daarnaast op dit tempo lijkt 5 cadeaus maken net te halen met de kerstcollectibles die we vinden.

  2. #12

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Is it really true that the Quartermaster Claus needs 90 minutes (1,5 hour!!!!) to return from an adventure to the home island? If this is the case this general is of no value for most players (a fast general returns in a quarter of an hour!)

  3. #13
    TIPEX
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jodocus Bekijk Berichten
    Is it really true that the Quartermaster Claus needs 90 minutes (1,5 hour!!!!) to return from an adventure to the home island? If this is the case this general is of no value for most players (a fast general returns in a quarter of an hour!)
    dit si even snel als dt je trge generaals zou sturennaa rhuis, met he tverschil dar deze 2000 tren brengt in dezefde als een trge genera 400 troepen bgrengt

  4. #14

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIPEX Bekijk Berichten
    dit is even snel als dat je 3 trage generaals zou sturen naar huis, met het verschil dat deze 1000 troepen kan brengen naar je avontuur. Voor het terug sturen naar je thuis eiland kan deze generaal dus 1000 troepen terug brengen in dezelfde tijd als 3 trage generaals 600 troepen terugbrengen
    zoiets zul je wel bedoelen

    Quartermaster is niet interessant vanwege het terugkeren naar je thuiseiland, maar vanwege de hoeveelheid troepen die hij brengt naar een avontuur. De tijd van 2 minuten is niet zo heel vaak handig denk ik, zit je toch vaak te wachten op je andere generaals.
    Terug brengen van 1000 troepen zal niet veel gebeuren, schat ik in.
    Er zijn niet zoveel avonturen waar deze generaal handig is, voor een ZR heb je er niks aan, maar voor kleermakers kan hij zeker wel handig zijn denk ik.

    Per saldo genomen is deze generaal 17 minuten langzamer bij heen en weer tussen avo en thuis eiland dan een andere snelle gen en kan in zijn eentje 1000 troepen vervoeren, waar je bij een andere snelle gen er 4-5 op en neer moet sturen.
    Laatst gewijzigd door dmmh77; 18-12-15 om 06:56.

  5. #15

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Ach, tis toch net de kerstman. Die komt ook snel een paar dagen per jaar, en dan duurt het ook weer een eeuwigheid voor je hem weer terug ziet

    Maar hij is super handig voor als je op het laatste moment er nog achter komt dat je te weinig troepen hebt.
    Je toch maar 1 of 2 avo's per dag speelt, en dit dus als een grote troepen transport kan zien.
    Je als beginner nog maar een paar gens hebt, en deze je dus heel goed kan helpen met troepen transport.

    Mensen hebben altijd wel wat te zeuren over wat een gen of zoiets kan en niet kan.
    Netzoals dat de verdedigingsmeester niks komma nul waard zou zijn. Toch verrekte handig gebleken voor snelle starts van avo's die blocks nodig zijn met 1 normale gen.

  6. #16

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIPEX Bekijk Berichten
    dit si even snel als dt je trge generaals zou sturennaa rhuis, met he tverschil dar deze 2000 tren brengt in dezefde als een trge genera 400 troepen bgrengt
    Prima dat je op de chat Tippisch brabbelt. maar kan je op het forum wel iets beter je best doen?

  7. #17

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErwinR55 Bekijk Berichten

    Mensen hebben altijd wel wat te zeuren over wat een gen of zoiets kan en niet kan.
    ik vind het wel jammer dat Claus niet kan vechten

  8. #18
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    Ik neem hem puur om te helpen als ik een foutje maak in een avo en snel reserve moet laten komen.

  9. #19

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin_ Bekijk Berichten
    ook ondanks de update van gisteren, nul items op mijn nieuwe eilanden sinds de start van het event..
    precies zoals het hoort: http://forum.thesettlersonline.nl/th...8441#post28441

    Mijn verzamelitems komen alleen op het Hoofdeiland tevoorschijn, wat is er aan de hand?

    Voor de update in December werden de verzamelitems ook op de archipel getoond.
    Nu werkt het zoals het bedoeld is: Verzamelitems worden alleen op je hoofdeiland getoond.

  10. #20

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    over heen gelezen, thnx.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.