Ik vond net 1 bundeltje kruiden op de nieuwe eilanden.
Daarnaast op dit tempo lijkt 5 cadeaus maken net te halen met de kerstcollectibles die we vinden.
Ik vond net 1 bundeltje kruiden op de nieuwe eilanden.
Daarnaast op dit tempo lijkt 5 cadeaus maken net te halen met de kerstcollectibles die we vinden.
Is it really true that the Quartermaster Claus needs 90 minutes (1,5 hour!!!!) to return from an adventure to the home island? If this is the case this general is of no value for most players (a fast general returns in a quarter of an hour!)
zoiets zul je wel bedoelen
Quartermaster is niet interessant vanwege het terugkeren naar je thuiseiland, maar vanwege de hoeveelheid troepen die hij brengt naar een avontuur. De tijd van 2 minuten is niet zo heel vaak handig denk ik, zit je toch vaak te wachten op je andere generaals.
Terug brengen van 1000 troepen zal niet veel gebeuren, schat ik in.
Er zijn niet zoveel avonturen waar deze generaal handig is, voor een ZR heb je er niks aan, maar voor kleermakers kan hij zeker wel handig zijn denk ik.
Per saldo genomen is deze generaal 17 minuten langzamer bij heen en weer tussen avo en thuis eiland dan een andere snelle gen en kan in zijn eentje 1000 troepen vervoeren, waar je bij een andere snelle gen er 4-5 op en neer moet sturen.
Laatst gewijzigd door dmmh77; 18-12-15 om 06:56.
Ach, tis toch net de kerstman. Die komt ook snel een paar dagen per jaar, en dan duurt het ook weer een eeuwigheid voor je hem weer terug ziet
Maar hij is super handig voor als je op het laatste moment er nog achter komt dat je te weinig troepen hebt.
Je toch maar 1 of 2 avo's per dag speelt, en dit dus als een grote troepen transport kan zien.
Je als beginner nog maar een paar gens hebt, en deze je dus heel goed kan helpen met troepen transport.
Mensen hebben altijd wel wat te zeuren over wat een gen of zoiets kan en niet kan.
Netzoals dat de verdedigingsmeester niks komma nul waard zou zijn. Toch verrekte handig gebleken voor snelle starts van avo's die blocks nodig zijn met 1 normale gen.
Ik neem hem puur om te helpen als ik een foutje maak in een avo en snel reserve moet laten komen.
precies zoals het hoort: http://forum.thesettlersonline.nl/th...8441#post28441
Mijn verzamelitems komen alleen op het Hoofdeiland tevoorschijn, wat is er aan de hand?
Voor de update in December werden de verzamelitems ook op de archipel getoond.
Nu werkt het zoals het bedoeld is: Verzamelitems worden alleen op je hoofdeiland getoond.
over heen gelezen, thnx.