Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: PVP bug

  1. #1

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud

    PVP bug

    Hallo,

    Mijn pvp expeditie zit vast, eindaanval werd overgenomen door 2de generaal en nu blijf ik de kaartbaas killen, maar na 1 minuut schiet hij weer terug.
    Alles al gerefreshed. Zit in oneindige loop

    Groetjes Shinshi

  2. #2
    WarboBram's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    PVP bugg die er al van bij de start van PVP in zit is nog altijd niet opgelost.En die al meerdere malen gemeld is .
    Als je een aanval op een leider doet klopt de volgorde voor geen meter .Zeker als je 3 kampen blockt.(blocken wordt in PVP toch aangeraden en ondersteund?)
    Als je als de eerste troepen die je moet aanvallen bv C is veranderd dit in B , je past je aanval bij en dan veranderd het naar R en dan weer naar C en dan weer R en om af te sluiten nog eens B.

    Met andere woorden , je kan de juiste troepen niet klaar zetten omdat je niet weet wat er komt .
    Het veranderd de hele tijd , komt niet in de juiste volgorde .


    DOE HIER IETS AAN ,OF MOETEN WE NOG EEN JAAR WACHTEN EER DIT INORDE KOMT .

    Er is nog iets opgevallen , geluid van onderschepping was er niet , na refresh was dat er wel .
    Zal nu om het half uur herinloggen in plaats van om het uur . Deed dit al om het stilstaand beeld te vermijden.
    Nog zo'n leuke bugg
    Laatst gewijzigd door WarboBram; 30-11-15 om 20:07.

  3. #3

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Heb hem weer

    Situatie:
    1 generaal in blok
    3 generaals er langs
    - 1 om kamp voor baas te killen
    - 2 generaals op baas, 1ste wave met veel troepen wisselingen, 2de wave met troepen voor de baas alleen

    blok kamp is klaar
    - alles gaat goed

    kamp voor de baas is dood
    - legers bij baas beginnen te knipperen, maar de stack maakt wel af
    - Baas wil wisselen maar komt er niet in

    Situatie is dat de baas niet op zijn aanvals plek komt, spel ziet geen baas meer en "maakt de sector af", server registreerd echter de kill niet, dus na 20 seconden verschijnen de kampen weer, maar is de baas er niet en "is de sector weer klaar"

    Identiek aan mijn eerdere melding

  4. #4

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    En wederom nog een keer.

    Kamp 1 blocked speler kamp, verstuurd naar eindbaas en word onderschept
    Kamp 2 valt kamp 2 aan met 100C (vs 120 B) om daarna door te lopen naar eindbaas om daar wave 2 te doen (tegen "Shadow"), verstuurd naar eindbaas en word onderschept
    Kamp 3 valt kamp 3 aan met 29 C en 71 B (tegen 40B en 2 stuks 40 Melee), verstuurd naar eindbaas en word onderschept
    Kamp 4 valt baas aan, mix van eenheden (vs 40c, 40b en 2 stuks 40 Melee) met intentie om te sneuvelen

    Aanval sturen gaat goed en elke kamp valt zijn bedoelde kamp aan

    Block kamp is dood
    Kamp 2 is dood, generaal loopt door, komt aan bij baas en de "eenheden" icoontjes beginnen te knipperen
    Kamp 3 is dood, generaal word terug getrokken
    1ste wave generaal gaat dood (denk ik) maar alles blijft knipperen
    (start loop)
    Eindbaas kamp verdwijnt nadat 1ste wave generaal terug is en 2de wave generaal loopt terug
    20 vlaggetjes verder en eindbaas kamp verschijnt weer en 2de wave is hem "weer" aan het aanvallen
    (terug naar start loop)

    Word vervelend dit, lijkt me niets mis met mijn aanval

    ps. (en edit)
    - Expeditie gecancelled, generaals laten zien alsof die 2de wave wel "klaar" was en baas heeft gekilled.
    - Was graniet rang 3 met eindbaas linksboven in
    Laatst gewijzigd door Shinshi; 12-01-16 om 20:25.

  5. #5

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud

    Heb het nu ook :'(

    Vanavond voor het eerst ook meegemaakt. Zelfde situatie als mr. Shinshi:

    Ik had nog staan kaartbaas en een kamp welke ik het best kon bereiken door kaartbaas aan te vallen, waardoor deze onderschept zal worden.

    Gewone kamp was in aanval.
    1e gen komt aan in kaartbaas kasteel, begint te vechten.
    2e gen komt aan in kaartbaas kasteel, staat in de 'wachtrij'.

    Om te voorkomen dat de gen, welke onderschept is door een gewoon kamp, de 'wachtrij' verstoord, heb ik deze direct teruggetrokken nadat deze klaar was. Toen begon dus de ellende. Aan de graphics te zien, leken er 2 aanvallen tegelijktijdig te lopen op kaartbaas. Dit was te zien aan de items welke 'uit het gevecht springen', dit waren opeens 2x zoveel. Ook was niet meer te zien welke units er nou tegen elkaar aan het vechten waren.

    Vol goede moede liet ik het zooitje maar uitvechten, ik blij het was dus toch goed gegaan. Maar voordat de 2e gen (welke de kaartbaas heeft gekilled/zou moeten killen) zijn thuiskamp bereikt schiet deze weer terug in gevecht. Dit gaat dus maar door en door en door en...etc.

    Mijn goede bui was dus al direct omgeslagen in een slecht humeur.

    Dit gebeurde in:
    Chrome 47.0.2526.106 m (64-bit)
    Flash player 20.0.0.267

    Ik ben vervolgens uitgelogd, Internet Explorer opgestart. Alle browser gegevens gewist, naar website van Flash gegaan om alles te wissen. Browser (IE) opnieuw opgestart. Inloggen en spelen maar. Ging naar kolonie en was nog steeds bezig met vechten.

    Dag Dag punten en loot en wat nog meer.

  6. #6

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    heb hem weer, maar er is iets meer duidelijk nu.

    2 legers naar baas kamp gestuurd om te laten onderscheppen, maar wel om kampen te killen.
    2 waves naar baas gestuurd om baas kamp te killen.

    2 onderschepte legers teruggetrokken na kamp aangevallen te hebben.
    2 waves zaten al in baas.

    bug presenteerd zich.

    Lijkt erop dat door "lag" het terugtrekken op client wel kan, maar op server niet meer kan of iets dergelijks.
    Ik kan ondertussen andere generaals verplaatsen en andere kampen aanvallen, maar die 2 generaals staan stuk

  7. #7

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Tijdje geen pvp gedaan, maar daar is hij weer. Probleem al weer iets meer verduidelijkt.

    Je kan als je een eind aanval doet met onderschepping kan je geen generaal terug trekken. Moet niet zo moeilijk zijn om na te spelen en moet ook niet zo moeilijk te zijn om op te lossen.

    Horen ik hier nog iets op?

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.