Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 42

Onderwerp: [Feedback] Sneak Peek: Guild Quest Rework

  1. #1
    Community Team BB_Lyedra's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Sneak Peek: Guild Quest Rework

    Dear Guild Quest lovers,

    The stacking feature was not the only exciting addition to
    the current game version on tsotesting.com.

    The most recent Sneak Peek provides details about the changes and
    advantages of the new guild quest system.

    What is your opinion on these changes?

    Have fun testing!
    BB_Lyedra
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Amta in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  2. #2

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    i love how this solves the "stuck with a quest because XX-members went inactive at the same time"

    there is however 1 downside, as i grow in levels, the quest gets harder, and between work and other activity's i don't always have time to play a certain adventure within the 24h of this day. Currently you get a new quest in the waiting line, i finish my part in the morning and we move to the new quest.
    This would no longer be possible.

    i suggest giving the guild quest 48h to complete and allow for 2 simultaneous guild quests to be active

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Hier ben ik het mee eens, 24 uur is tekort. Er zijn veel werkenden bij ons gilde die dat niet gaan redden.
    En overigens ik had nergens problemen mee. Duurt de gildemissie 3 dagen dan annuleer ik die.
    Het zou handig zijn als de gildeadmins dat ook kunnen doen ingeval van mijn afwezigheid.
    Had dat niet simpeler geweest om te doen?

    Tandria for the best

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    een geannuleerde gilde missie levert (bijna) niks op. Met dit systeem deelt de hele gilde in de moeite die anderen doen om de gilde missie op tijd af te krijgen (binnen 24u). Dus elke dag gegarandeerd muntjes. In 3 dagen 3x die muntjes voor wat je kwijt bent voor het annuleren van een gm na 3 dagen. Een avontuur spelen, daarvoor geldt ook een ls

    Ik zie er wel voordelen in.

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    De hele gilde deelt niet in de moeite die anderen doen. Alleen de mensen die daadwerkelijk hun missie doen voor die dag, krijgen de beloning ervoor. Mijn inziens een veel betere manier van beloning... Houdt de profiteurs buiten de deur..
    Ennuh, dit staat heel duidelijk op de plaatjes bijgevoegd..
    Mensen die elke dag hun missie doen, zullen hier nu voor beloond worden elke dag en hoeven niet meer te wachten op de tragen. Maak je hem af, krijg je een beloning anders niet.

    Zorgt er ook gelijk voor dat het houden van inactives door gildes ineens een last wordt, aangezien de beloning nu gaat naar een percentage van alle leden die hem afheeft. En daar tellen de inactives dus ook in mee. Grote gildes met meer dan helft inactive, zullen nu dus waarschijnlijk veel minder krijgen dan hiervoor.

    Ik juig de veranderingen toe!

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mediva Bekijk Berichten
    De hele gilde deelt niet in de moeite die anderen doen. Alleen de mensen die daadwerkelijk hun missie doen voor die dag, krijgen de beloning ervoor. Mijn inziens een veel betere manier van beloning... Houdt de profiteurs buiten de deur..
    Ennuh, dit staat heel duidelijk op de plaatjes bijgevoegd..
    Mensen die elke dag hun missie doen, zullen hier nu voor beloond worden elke dag en hoeven niet meer te wachten op de tragen. Maak je hem af, krijg je een beloning anders niet.

    Zorgt er ook gelijk voor dat het houden van inactives door gildes ineens een last wordt, aangezien de beloning nu gaat naar een percentage van alle leden die hem afheeft. En daar tellen de inactives dus ook in mee. Grote gildes met meer dan helft inactive, zullen nu dus waarschijnlijk veel minder krijgen dan hiervoor.

    Ik juig de veranderingen toe!
    +1

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Ook ik juich dit toe (ook al heb ik maar de helft gelezen)
    +3

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mediva Bekijk Berichten
    De hele gilde deelt niet in de moeite die anderen doen. Alleen de mensen die daadwerkelijk hun missie doen voor die dag, krijgen de beloning ervoor. Mijn inziens een veel betere manier van beloning... Houdt de profiteurs buiten de deur..
    Ennuh, dit staat heel duidelijk op de plaatjes bijgevoegd..
    mmmm, verkeerd gelezen

  9. #9

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud

    Overall, it seems like a good idea

    Because I don't know how to add all the graphs easily, I have put my comments in a document. You can read that here: http://document.li/521d

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmmh77 Bekijk Berichten
    mmmm, verkeerd gelezen
    Zo zie je maar, slechts de helft gelezen.... maar wel de belangrijke helft

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.