Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 42

Onderwerp: [Feedback] Sneak Peek: Guild Quest Rework

  1. #31

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Alles gelezen en ben het met m'n gildeleiding eens,... tot nu toe was gm geen probleem om te doen voor me,... en als het eens echt moeilijk is kan ik in gilde om hulp vragen,.... en als ik hem een keertje echt niet doe of kan doen dan is het geen ramp voor mezelf of het gilde dus hoef ik me ook niet schuldig te voelen,... en om die paar muntjes die m'n gildegenoten door mijn falen een enkele keer zullen mislopen zal niemand me het mij ook kwalijk nemen (neem ik aan ;-) )

  2. #32

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    108
    Wereld
    Woestewoud
    reactie op Mediva (en anderen) :-)

    volgens mij is je reactie niet alleen volledig op mij gericht :-).
    Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat vanaf de 2e alinea jouw antwoord ook een antwoord is op andere delen van de discussie.

    Wellicht voor de duidelijkheid:
    In de basis vind ik dit systeem prima! Dat actieve leden (en gildes) beloond worden voor het doen van de gildemissie: Super!
    Dat inactieven niet meer de beloning krijgen en ook niet meer bepalend zijn voor het aantal gildemunten: super!

    Alleen voor diegene die wèl actief is, wèl dagelijks speelt, maar op een ander ritme dan de gildemissies aangeven (start om 02:00, einde om 01:59), zijn sommige? gildemissies nu onhaalbaar geworden. En ja, dat heeft te maken met keuzes. Keuzes om alleen in de avond-uren na het werk te spelen bijvoorbeeld.

    Het idee van marcoshagos vind ik wel wat hebben, alleen weet niet wat BB onder water aan regels heeft meegegeven bij de gildemissie-generator. Wellicht zit t er nu al in, en hadden wij de eerste week gewoon pech.
    Ook ben ik benieuwd naar de uitkomst van de test bij Mediva's gilde v.w.b. het buffen van gildeleden die pas s avonds online komen...

    en over de opmerkingen over helpen, newbee's, sociaal zijn... daarin voel ik me niet aangesproken.

  3. #33
    TIPEX
    kleine opmerking: de counters voor bepaalde productie zouden moeten starten wanneer de missie in missieboek verschijnt niet wanneer je inlogt, nu verlis je hoop tijd en worden sommige missies onmogelijk door tijdsdruk

  4. #34
    sjoesjen's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Berlare (België)
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    24 u is echt te kort !! Sommigen kunnen pas 's nachts online komen als er de tijd bijna opzit ! De gems die het nu kost om af te kopen is ook absurd. Ja voor de gildes met veel inactieve leden is dit mss een goeie oplossing maar voor ons echt niet

  5. #35
    sjoesjen's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Berlare (België)
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    ja idd

  6. #36
    Bleulady's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    voltooien van gildemissies bijna niet te doen ...
    vandaag weer eens een gildemissie gekregen die niet te voltooien is
    zeker niet als je minder tijd hebt om te spelen en afhankelijk bent van bepaalde tijden die beschikbaar zijn om in het spel te kunnen zijn

    bv vandaag een gildemisse van maak 1 geschrift ( voor niveau 53 )
    leuk bedacht mits je genoeg geschriften ( 5 moeten inmiddels daarvan ) hebt liggen en op tijd zou kunnen inloggen
    op een dag dat er dan in de ochtend onderhoud is , is het zelfs niet meer mogelijk om in de ochtend dan te starten , en is de missie onmogelijk gemaakt om nog op tijd te kunnen voltooien
    het valt me sinds het nieuwe systeem op dat we vaker missies krijgen die of erg duur zijn om te doen , en daardoor worden overgeslagen
    of ze zijn zoals nu niet te doen omdat de tijd voor het afmaken ontbreekt

    er zijn ook veel spelers die alleen in de avonden kunnen inloggen door werk of andere redenen
    die spelers kunnen dus in feite nooit meer gildemissies voltooien die van tijd afhankelijk zijn

    tevens heb ik gemerkt dat de kosten van edels om de missie af te kopen duurder zijn geworden , 3 x wat het daarvoor was , en is wat mij betreft ook die optie niet meer aantrekkelijk om te doen

    genoeg frustraties levert het zeker op en of het het spelgenot bevordert vraag ik me sterk af

    ik hoop dat er meer rekening gehouden gaat worden en de gildemissies worden aangepast naar haalbare doelen , voor elk niveau
    Vriendelijke groet Bleulady

  7. #37

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Van elk niveau...
    Toch vreemd dat in 'ons' gilde spelers zitten tussen lvl 20 (en lager) en 64 en er niemand klaagt over 'niet haalbare' GM's.
    Zal er best af en toe eentje bijzitten, maar 5 uit 7 per week worden echt wel gehaald.
    Door iedereen!
    Wat er hier dan beter gaat dan in andere gildes weet ik niet, maar geeft wel te denken

  8. #38
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    @copycat, bij ons in het gilde hetzelfde. Iedereen heeft wel eens een lastige, maar meesten zijn goed te doen.

    En via dit topic weet ik inmiddels dat ik 5 manuscripten en 2 geschriften op voorraad moet houden voor het geval die gilde missie komt

  9. #39
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Afgezien van het wel of niet kunnen voltooien van een missie, waarover hierboven al genoeg gezegd is, is de kosten-baten verhouding voor kleine gildes ook behoorlijk ongunstig geworden.
    Ik zit in zo'n klein gilde, 11 spelers waarvan 9 actief. Die 2 worden niet verwijderd omdat we anders geen missie meer krijgen. Voorheen kreeg ik 10 gm voor mijn eigen missie en 70 extra voor voltooien door het gilde, wat eigenlijk altijd gebeurde.
    Nu krijg ik een missie om bv te produceren, waarvoor ik een stadionsnack moet gebruiken om te kunnen voltooien, en in te leveren, bv 100 kanonnen. Beloning: max 59gm. Zou ik snack en kanonnen op de handel zetten dan krijg ik daar minstens 59 gm voor
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  10. #40
    Bleulady's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    voor de lagere niveaus is het misschien idd wel makkelijker te doen om de gildemissies te halen
    maar ik merk toch nu de derde dag op rij dat het zelfs nu in de ochtend dat ik inlog niet tegen 1 uur midden in de nacht met mijn kruithut op niveau 2 en een stadionssnack erop die 4 x de productie oplevert niet kom aan 500

    dus in feite is het gewoon echt bijna niet meer te doen met dit soort missies om je gildemissie te halen zonder het af te kopen ,
    en waar blijf je dan als spelmaker met het aanbod gratis spel ,
    en hoe wil je dit nog waarmaken tegenover pegi 7 spelers

    en zeker is het waar dat bij mogelijke missies de opbrengst wel wat oplevert maar degene die dus de kruithut niet op hoger niveau heeft , kan ook vandaag niet meer de missie volbrengen , daarmee ligt in mijn ogen echt de prestatie verwachting veel te hoog
    ik trek mijn eigen plan wel naar aanleiding van deze veranderingen
    wens iedereen zijn spelplezier en succes in jullie gilde als het jullie wel lukt zonder de gm af te kopen met edels

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.