Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 42

Onderwerp: [Feedback] Sneak Peek: Guild Quest Rework

  1. #21

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben het met mediva eens

  2. #22

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Kan d'r ook geen speld tussen krijgen
    Ik deel de mening voor bijna de volle 100%. (altijd slagje om de arm houden )

  3. #23

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    108
    Wereld
    Woestewoud
    En ik ben het nog steeds niet met Mediva eens.
    En ze reageert nog steeds niet INHOUDELIJK op het argument van TIJDSTIP van online komen, irt de tijd die je krijgt voor de missie.

    Ik heb nu 3 dagen achter elkaar een "produceer"-missie, soms in combinatie met een betaalmissie.
    Die krijg ik gewoon niet af binnen de gestelde tijd, òf niet gedaan omdat ik niet om 01:00 's nachts in ga loggen om het betaal-deel / voltooi-deel te kunnen doen.
    (huidige missie: produceer 350 titanium. Daar heb ik 4 uur en n kwartier voor.... )

    Zelfs als je gewoon dagelijks inlogt, zij het niet om 06:00 's ochtends, maar 's avonds, wordt de gildemissie je bijna structureel onmogelijk gemaakt.


    Overigens, op de chat ook al gezegd, de gildemissie stond bij ons best lang, soms zelfs wel 2 weken. Had ook met 1 a 2x per week-spelers te maken.
    Zo belangrijk vind ik t niet om dat aan mijn gildeleden te verplichten.

    Maar als je pretendeert een verbetering te hebben, mogen er best gefundeerde kritische noten geplaatst worden toch?

    Dus: graag naar 48 uur :-)

  4. #24

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind de huidige opzet van de gildemissie nog steeds de doodsteek voor dit spel.

    Het bekijkt het spel vanuit de bovenkant terwijl elke vorm van groei en bestaansrecht vanuit de onderkant moet komen, daar zijn we allemaal mee gebaat.
    Als de plezier spelers afhaken blijven weinig winnaars over. Dit geld ook voor spelers die niet dagelijks kunnen of willen spelen, als deze uit de gildes gegooid worden omdat ze niet meedoen breek je het fundament van het spel af.

    Dus op korte termijn (in lijn met de huidige wijze van zaken doen) winstgevend voor speler en TSO
    Op lange termijn, gaan we maar eens zoeken naar een back-up hobby.

    HEIN gilde ligt al op z'n gat en ziet het niet meer zitten de zaak in leven te houden

    Zitten we daar echt op te wachten?

  5. #25

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Doodsteek voor het spel, LOL!
    Om de gildemunten die je 'misloopt' ??
    Toch wel erg dat een spel afhangt van zo'n klein, onbelangrijk onderdeel als gildemunten.

  6. #26

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Het nieuwe gm systeem is ronduit geweldig.

    Niet meer wachten op leden die hem af moeten ronden, leden die hem niet doen krijgen niets (bevorderd actief spelen)

    Beloning aan de hand van percentage leden, ook perfect, gildes die hun ledenaantal kunstmatig hoog hebben gehouden betalen nu de prijs voor hun inactieve houding.

    Het voorstel om de gm naar 48 uur te brengen vind ik absoluut not done. Hiermee straf je de actieve spelers, die anders 2 gm's konden doen in die 48 uur.

    Met een wachtende gm gaan werken is daarom uit den boze, je gaat dan weer naar het systeem van hiervoor, een x aantal moet hem af hebben voordat volgende komt.

    Meeliften kan nu niet meer, doe je de gm niet dan ook geen munten. Ook deze regel bevorderd actief spelen.

    De moeilijkheid van de gm, tja, in een goed gilde help je elkaar met LS-en wanneer je bijvoorbeeld 2 avo's moet. Ook wanneer je weinig tijd hebt, een kort avo en een ls moet dan voldoende zijn om in korte tijd je gm te doen.

    Het punt waar veel over vallen dat produceermissies moeilijk te doen zijn kan ik enigszins inkomen. Maar voor de uitdaging is het een leuke missie geworden. Je zult er op in moeten spelen door bepaalde gebouwen te buffen en in level omhoog te gooien.
    En ik neem aan dat dit soort missies niet elke dag voorbij komen. Om deze mensen tegemoet te komen is het misschien een idee om wekelijks van de 7 gm's, gm's in verschillende gradaties voorbij te laten komen. Stel je maakt 3 gradaties, easy, medium, hard.
    Van alle 3 soorten laat je er 2 voorbij komen en 1 wekelijks random. Dus je hebt kans op elke week 3 moeilijke of 3 makkelijke.

    De mensen met minder tijd hebben dan lijkt mij de kans om de medium en easy wel te doen in weinig tijd (binnen 4 uur lijkt me een redelijke termijn) en je houdt voor de actieve spelers de uitdaging door in ieder geval 2 moeilijke gm's per week te hebben.

    Kortom ik vind het nieuwe systeem echt super. Er is nu eindelijk beloning voor de actieve mensen/gildes. Loon naar werken

  7. #27

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    De lage levels hebben nog steeds makkelijke gm's, nieuwe spelers aan de onderkant groeien daardoor langzaam in de uitdagendere gm's. Hein gilde en andere gildes hadden al veel inactieven. Dus lag al op zijn gat. Iets wat je vanavond ook kon lezen op hulpchat. Iemand die ongevraagd leider werd (hij moet toch echt zelf op die accepteerknop gedrukt hebben). Niemand die stokje wil overnemen, maar ja, wat betreft nieuwe gm systeem, heeft hier niks mee te maken. Grote gildes zoals FISH zoals je vanavond las, 56 leden ongeveer, 4 vd 9 actieven die de gm hadden afgemaakt rest staat op nee. Deze gildes lijken groot maar was al een gilde die op zijn gat lag. Dit waren de gildes die profiteerden van het oude systeem, vanaf 56 leden kreeg je immers meer munten, maakte niet uit of leden actief of inactief waren. Nu krijgen ze een % naar het aantal leden. Tja logisch dat dit soort gildes op hun gat liggen. Ze krijgen nu immers een heel wat lagere beloning. Ook een pluspunt aan het nieuwe systeem. Dus ja ik zit te wachten op de opheffing van de gildes met de te vele inactieve spelers, zodat de lijst met gildes een beter beeld weergeeft van de actieve gildes.

  8. #28

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Het begin van het einde begint met de kleine ogenschijnlijk onbelangrijke dingen.

    Het is niet alleen hier een punt van discussie, dat weet je, hoe jij en Marcos het ook verdedigen,
    jullie stappen gewoon over bepaalde zaken heen alsof ze er niet zijn.

    Probleem blijft echter bestaan en zal ben ik bang groter worden zodra het fundament
    stagneert of begint te verkruimelen.

  9. #29

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is een reactie op gratzky btw

    We zijn momenteel bezig met een test in dit gilde om de missie te laten starten zonder dat je 's ochtends in hoeft te loggen en wat de avondspelers zou kunnen helpen hun missie wel gedaan te krijgen. Op de engelse server lijkt het het geval te zijn dat als iemand sochtends je buft, de missie start...een simpele visschotel kan dan ook genoeg zijn. Mits je het gebouw aan hebt staan, heb je op die manier ook de hele dag. 2000 marmer hoeft dan geen enkel probleem te zijn. Bij de volgende produceer missie testen we iig het resultaat en zullen we het zowel hier als op hulpchat in game posten.

    Ennuh, als je je gm eerder al niet in 2 weken afkreeg, gaat die 48 uur je ook niet helpen....

    Pretendeer ik alleen wat (?), of help ik je nu door je iets te zeggen wat ik zeer zeker niet hoef te doen, maar wel je gilde kan helpen? En als je mn vorige teksten echt gelezen hebt, zou je weten dat ik echt wel INHOUDELIJK heb gereageerd. Genoeg mensen die de keuze maken bij ons voor hun werk even 5 minuten in te loggen alleen dat iemand anders dat niet wil is diegene's keuze. Maar ga niet zeggen niet haalbaar, want dat is het wel....je wilt het niet, en dat is iets heel anders.
    En ik vind het terecht dat de mensen die wel inloggen, ook de munten krijgen voor hun moeite...En jij dus niet....om maar even met de woorden van iemand anders in dit draadje te spreken? Ja daaag, ik heb wel wat beters te doen......dan verdien je ook geen munten naar mijn mening....als je zo al denkt over een gildemissie....

    Zoals mn gildenotities al zeggen : dont judge a book by its cover.....get to know people, they might end up surprising you!

    Mijn hele gilde draait om samenwerking, actiefheid...nooit hebben wij ons gilde laten verslonzen....let wel...we bestaan pas sinds de bouwvak vorig jaar.
    En zelfs met de hele mix aan spelers in onze gilde, is er 1 ding wat we allemaal gemeen hebben: Sociaal zijn. En dat is wat onze gildemissie met 50 actieve leden, elke dag de gildemissie bezorgde ondanks het aantal dat moest....Samenwerking. Moet een level 46 30 kanon betalen? je komt ze maar halen....ik geef ze je met liefde...en dat geldt voor elke speler boven 48......En dit is de eerste keer dat ik iets van beloning terug zie voor die samenwerking....naar 48 uur zou dus geen beloning zijn, maar een achteruitgang....

    een gildemissie met munten waar je niet eens zo gek veel mee kunt.....moet de doodsteek worden voor nieuwe spelers? Ik zou eerder zeggen dat het dat al is op het moment dat een newbee op een heel groot ledenaantal gilde drukt, hier lid van wordt in de verwachting dat er veel spelers zitten die hem kunnen helpen en dan tot de ontdekking komt dat er niemand echt actief is behalve de gildeleider die af en toe op knopje accepteer drukt maar niks doet voor diezelfde newbees. Dat is wat de aanwas killt van nieuwe spelers, niet de gildemissie.....een newbee weet niet eens wat een gildemissie is, hoe moet ie hem dan doen?
    Laatst gewijzigd door Mediva; 24-01-16 om 23:08. Reden: blijkbaar is antwoorden niet dat het dan ook komt te staan als een antwoord op gratzky....

  10. #30

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michiecheles Bekijk Berichten
    Dit geld ook voor spelers die niet dagelijks kunnen of willen spelen, als deze uit de gildes gegooid worden omdat ze niet meedoen breek je het fundament van het spel af.
    Dat is een beslissing van het gilde zelf. Je vergeet dat je nu met minder man een gildemissie hoeft te doen en toch met die minder man meer munten kunt krijgen.
    In algemeen zin dragen inactieve spelers minder bij dan actieve, dus ja, het loont om je gilde actief te houden, maar dat is in algemene zin zo.
    Deze rework verandert daar feitelijk niks aan.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.