Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 42

Onderwerp: [Feedback] Sneak Peek: Guild Quest Rework

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mediva Bekijk Berichten
    De hele gilde deelt niet in de moeite die anderen doen. Alleen de mensen die daadwerkelijk hun missie doen voor die dag, krijgen de beloning ervoor. Mijn inziens een veel betere manier van beloning... Houdt de profiteurs buiten de deur..
    Ennuh, dit staat heel duidelijk op de plaatjes bijgevoegd..
    Mensen die elke dag hun missie doen, zullen hier nu voor beloond worden elke dag en hoeven niet meer te wachten op de tragen. Maak je hem af, krijg je een beloning anders niet.

    Zorgt er ook gelijk voor dat het houden van inactives door gildes ineens een last wordt, aangezien de beloning nu gaat naar een percentage van alle leden die hem afheeft. En daar tellen de inactives dus ook in mee. Grote gildes met meer dan helft inactive, zullen nu dus waarschijnlijk veel minder krijgen dan hiervoor.

    Ik juig de veranderingen toe!
    Nog steeds? het systeem mag goed zijn, maar het addertje onder het gras is dat de missies niet te doen zijn in sommige gevallen binnen de gestelde tijd of doordat het gebouw wat moet produceren te laag is in level of omdat er ook nog mensen zijn die werken overdag en 's avonds spelen helaas hebben ze dan niet genoeg tijd om die belachelijke producties te maken die de missie vraagt, en betalen met edelstenen is ook een tikkie :S duurder geworden maar ach wat maakt 107 edelstenen uit om een missie te voltooien :S , ze hebben vast ook de dagelijkse login bonus op 1K gezet in plaats van 100.

    Kortom systeem goed, maar missies zijn belachelijk ( ik speel ook op UK server en daar hebben we nieuwe systeem al 2 dagen en het wordt er niet beter op)

  2. #12

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Ik juich de veranderingen nog steeds toe.

    Ik heb idd een paar quests gezien op forum waarvan ik ook denk dat die niet te doen zijn (produceer een codex bijvoorbeeld) maar het meeste is in een goed gilde gewoon te doen. De meeste avo's hebben ook ls, dus de spelers die meer on zijn kunnen uiteraard hun minder spelende gildemaatjes helpen.
    En vergeet niet: de missies zijn voor mensen die 50 plus zijn in level. Daar mag je ook best wat van verwachten. Als je dan nog een gebouw op level 2 of 3 hebt, tja, dat is dan een keuze geweest die je zelf gemaakt hebt. Wetende dat iets in de gildemissie zit nu, kun je dr ook nu wat aan doen en deze gebouwen meer aandacht geven. En sowieso denk ik dan dat je misschien beter minder had kunnen levelen en je beter had kunnen bezighouden met je eco misschien.

    En waarom zou je iets af kopen? na 24 uur eindigt ie ook...ook als je hem niet doet. Het scheelt hooguit 3 munten voor de rest als je hem niet doet, dus tja...Een gildemissie hoeft niet gedaan te worden en toch komt dat ding af. Heeft 50 plus een moeilijke, zullen de lage levels een makkelijke hebben en andersom...ene dag profiteren zij, andere dag jij.

    En tenslotte: ik houd wel van een uitdaging...

  3. #13

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Logde vanavond in. 4.5 uur om 2000 graniet te produceren. Gaat niet helemaal lukken. Normale productie hier 1440 in 12 uur (5 x level 4 houwers).
    Laatst gewijzigd door Panoramix77; 21-01-16 om 22:14.

  4. #14

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panoramix77 Bekijk Berichten
    Logde vanavond in. 4.5 uur om 2000 graniet te produceren. Gaat niet helemaal lukken. Normale productie hier 1440 in 12 uur (5 x level 4 houwers).
    Graniet produceren, welk level ben je?

  5. #15

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Graniet produceren, welk level ben je?
    Pardon, ik bedoelde marmer. Level 53.
    Laatst gewijzigd door Panoramix77; 21-01-16 om 23:25.

  6. #16

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    85
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mediva Bekijk Berichten
    De hele gilde deelt niet in de moeite die anderen doen. Alleen de mensen die daadwerkelijk hun missie doen voor die dag, krijgen de beloning ervoor. Mijn inziens een veel betere manier van beloning... Houdt de profiteurs buiten de deur..
    Ennuh, dit staat heel duidelijk op de plaatjes bijgevoegd..
    Mensen die elke dag hun missie doen, zullen hier nu voor beloond worden elke dag en hoeven niet meer te wachten op de tragen. Maak je hem af, krijg je een beloning anders niet.

    Zorgt er ook gelijk voor dat het houden van inactives door gildes ineens een last wordt, aangezien de beloning nu gaat naar een percentage van alle leden die hem afheeft. En daar tellen de inactives dus ook in mee. Grote gildes met meer dan helft inactive, zullen nu dus waarschijnlijk veel minder krijgen dan hiervoor.

    Ik juig de veranderingen toe!
    Hier ben ik het volledig mee eens! Wel is het misschien handig om te kijken naar sommige dingen zoals de kanonnen vanaf level 46, aangezien deze pas met lvl 48 gemaakt kunnen worden

  7. #17

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    De moeilijkheidsgraad is verhoogd, tijd ingekort, excuus maar niet iedereen kan op 2 of 3 tijdstippen van een dag een tijd aanwezig zijn om deze nieuwe gildemissies te doen. Hoe moet dat dadelijk met beginnende spelers, die rennen gillend weg, je wilt niet gelijk gedwongen worden om 2 of 3 x per dag dagelijks online te zijn.

    We zien bij ons in de gilde de problemen vooral met werkenden in ploegendienst en werkenden met een gezin met kinderen. Dit is prima voor de die hard spelers maar voor de spelers die even online gaan voor hun plezier de doodsteek.

    Denk daar maar eens over na

  8. #18

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    108
    Wereld
    Woestewoud
    Discussie hier is dezelfde als gisteren op de hulpchat :-).

    Stacking feature is een dikke +
    Ja, nu de avo's nog stacken en t is helemaal feest.

    Voor de gildemissies: het idee is prima, de uitwerking kan nog steeds beter naar mijn mening.
    Gezien de vele reacties over de te krappe tijd om de gilde missie te voltooien i.r.t. de dagelijkse tijd en het ritme om te spelen, kan het verlopen van de gildemissie beter langer dan 1 dag zijn.
    Hoeft niet meteen een week, maar als ik elke dag inlog, maar niet 's ochtends vroeg edoch 's avonds, heb ik bv maar n uurtje of 6 om codexen te produceren, 2 avo's te doen, x-aantal marmer, enfin... de missie te doen. zeker bij de grotere aantallen danwel de verhoogde moeilijkheidsgraad van de missies ivm spelerslevel :zet m naar 2 dagen.

    Dan beloon je nog steeds de actieven, gildes met veel inactieven nekken zichzelf, maar je geeft mensen die wel gewoon dagelijks spelen iets meer kans om hun gildemissie te doen.

  9. #19

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vindt het maar niks die nieuwe gm...je moet al bijna om 2 uur snachts opstaan om te kijken wat de missie is, anders kan je geen tropenplanken zagen in de tijd die je ervoor krijgt..of inloggen voordat je gaat werken, ja daag ik heb wel wat anders te doen voor ik ga werken...en dan 50 kanonnen betalen, de helft heeft die niet eens, zorg dan ook maar eens voor wat meer missie's of avonturen waarin je de salpeter krijgt.
    Hier is niet echt over nagedacht, het principe vind ik goed dat degene die hem doet ook munten ervoor krijgt, maar hallo, moeten dat van die moeilijke opdrachten zijn, heb er niet eens 1 kunnen doen, en dus al drie dagen geen munten, nou bedankt zeg...
    Voor de rest een prachtig mooi spel, maar hou het aub wel te doen voor iedereen. En niet alleen de grotere spelers.

  10. #20

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Ik blijf reageren, ook al deelt niet iedereen mijn mening.

    Maar laten we wel zijn, dit hele systeem zoals het nu is, is om de dagelijkse actieve speler te belonen. Dr is maar 1 missie waar ik voor mezelf echt problemen mee zie en dat is de produceer een codex. Dkm spelen? Kan je ook met 3 man volgens mij....je hoeft hem natuurlijk niet helemaal zelf te doen. Iemand die overdag speelt, kan alvast beginnen, twee avond spelers kunnen hem dan afmaken. Kost je 1 sector lopen....lijkt me prima te doen.
    2 avos op een dag? Kan ik in een half uur. Niemand zegt dat het zr moet zijn, wat is er mis met bijvoorbeeld ook een slaaprif ( 4 kampen verslaan zonder slome gens). Zelfs iemand die alleen een uur na werk speelt kan dat.....en btw, scenario's en ls van handel of gilde tellen ook....ik zie echt het probleem niet.

    Dan hebben we het over de 24 uur die weer 48 uur moet worden. Why? zodat de mensen die eerder 2 dagen minimaal nodig hadden, ook hem af kunnen maken. Maar vergeten deze zelfde mensen niet wat? Als jij 2 dagen deed over je gm, heb je best kans dat ie inmiddels is afgemaakt door meer actieve spelers. Dus hoe vaak heb je in het verleden zelf munten gekregen terwijl je hem niet eens hebt gedaan? Nu zou het je geen munten meer opleveren...en tja, dat zal wel weer zeer doen. Maar ik ben blij te zien dat dezelfde mensen die eerder heel vaak bij open stonden, nu eens het deksel op de neus krijgen. Profiteren van het werk van een ander is er gewoon niet meer bij.

    En laten we ook eerlijk zijn, als je eerder als gilde bijvoorbeeld een 3 dagen deed over de gm, kreeg je ook maar 1x in de 3 dagen munten. Nu heb je elke dag kans op een wegklikmissie en dus kans op gildemunten.

    De gildemissies zijn idd moeilijker geworden, maar sta je als speler zelf stil dan? Jij levelt, upt gebouwen en kunt vanzelf meer. Waarom dan ook niet de moeilijkheidsgraad van een gildemissie verhogen...Of gaan we eigenlijk zeggen dat we level 50 zijn geworden, maar veel te snel zijn geleveld voor onze economie?

    En dan lees ik nog het commentaar van gildes onder 20 leden dat ze ineens avonturen missies hebben. Tja, gildes boven de 20 leden hadden ze altijd al....en daar zitten echt niet alleen super actieve gildespelers in. Ook daar zitten mensen die een overdag baan hebben en alleen savonds kunnen spelen. En ook zij presteren het gewoon om die missie op de 1 of andere manier af te krijgen, hetzij met ls uit het gilde, hetzij door zelf even een snel avo te lopen. En moet elke missie nu echt een wegklikmissie zijn?

    Just my 2 cents en mijn complimenten aan het ontwikkelaarsteam voor het neerzetten van een systeem waar actiefheid beloont worden. Die paar kleine schoonheidsfoutjes (zoals produceer een codex) vergeef ik je dan wel...

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.