Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Plichtsgetrouwe geoloog beïnvloede vaardigheden kloppen niet

  1. #1
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud

    Plichtsgetrouwe geoloog beïnvloede vaardigheden kloppen niet

    Zoals zovelen heb ik de nieuwe geoloog aangeschaft.
    Nu krijg ik bij kopermijnen die door deze nieuwe geoloog (volledig geüpgrade) gevonden worden de melding dat de vaardigheid "Koperschachten van topkwaliteit" wordt beïnvloed. Echter is de kopermijn geen snelle kopermijn, maar een trage. Zie bijgevoegd screenshot. Dit lijkt me een bugje.

    (De andere kopermijn die tegelijkertijd werd gevonden, was wel een snelle)



    Vertaling voor de CM:

    I bought the new geologist this Haloween, and updated it with books. However, when I find a coppermine the popup says it's a fast coppermine, but when I look at the production, it is producing at slow speed (see screenshot). Seems like a bug to me.

    (The other coppermine found at the same time was indeed a fast one)

  2. #2

    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Koperschachten van topkwaliteit is dan ook een 30% kans vaardigheid, dus 1 op de 3 die hij vind zal een snelle zijn

  3. #3
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freejax Bekijk Berichten
    Koperschachten van topkwaliteit is dan ook een 30% kans vaardigheid, dus 1 op de 3 die hij vind zal een snelle zijn
    Dat klopt, maar op het moment dat hij niet 'geactiveerd' wordt, komt hij ook niet in de pop-up te staan.

    Behalve als hij door de nieuwe geoloog wordt gevonden als tweede afzetting waarbij de eerste de vaardigheid wel heeft.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.