Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 2 3 4
Resultaten 31 tot 36 van de 36

Onderwerp: pompoen op eiland

  1. #31

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    En het absolute dieptepunt, 17 uit 17 gevonden: nul, zero nada, keine, rièn de pompies.
    Tussenstand met nog vier dagen dus nog max 9 zoektochten op de teller: 69.

    Beste BB, dat zijn 4 pompies per zoektocht. Het gaat me niet eens om die pompies, maar om het afmaken van de prestatie.

  2. #32

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb de prestatie inmiddels gehaald, verschroeide pompoenen tellen gelukkig ook. Maar in gilde zitten spelers die de prestatie niet gaan halen, terwijl ze wel twee keer per dag zoeken. Het lijkt erop dat het nu een geluksprestatie is geworden, maar hoop dat er nog wat gaat veranderen voor de spelers die hun best hebben gedaan om deze prestatie te halen.

    Gr. V

  3. #33

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    eindstand: 80 pompies gevonden.
    Iedere dag online, elke dag beide zoekmissies gedaan. slechts drie keer 1 vv niet gevonden.

    ik haat het als er onhaalbare doelen worden gezet.
    Moeilijk, oké; duur, dan maak ik een keus en ben er dan tevreden mee. Onhaalbaar/onmogelijk? Dan baal ik en word sjagerijnig.

  4. #34

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is gewoon een epic fail van BB. Vanmorgen 24 voorwerpen op mijn eiland waarvan slechts 1 (!) pompoen die mij er ook maar 1 (!) pompoen opbracht. Hoezo meer sprawnen op onze eilanden? Eerder een zware vermindering.

  5. #35

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Een perfecte oplossing BB, al had ik de pompies graag zelf gevonden, ben ik met het aftikken van de achievement zeer blij. Ook de zombi is welkom. Ik ben weer een happy settler

  6. #36

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    zoek me te pletter... geen enkele meer al meer dan een week niet

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.