Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 36

Onderwerp: pompoen op eiland

  1. #21

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud
    geen pompoenen meer te vinden sinds 2 dagen op het eiland .. lijkt mij een bug te zijn

  2. #22

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Nee Mediva, ik zoek ook 2x daags, en in het begin had ik ook maar 3 per dag. Dat is nu gelukkig voor mij meer geworden, dus heb er nu over de helft al, maar extreem veel vind ik het ook niet nadat was aangekondigd dat de spawns veel meer zouden zijn dan andere jaren.

  3. #23

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    ik zoek 2 maal per dag. en ik gebruik die buff, dus heb elke keer alles wat er is.

  4. #24

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Als je onder level 36 zit is dit ook een moeilijk evenement. je kan niet eens alle prestaties halen en je hebt maar 3 avonturen die niet zoveel pompoenen geven.

  5. #25

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    weer een goede oogst op men eiland
    8 items waarvan 1 pompoen

    Misschien een idee om achievements maar te verwijderen uit het spel aangezien je niet instaat wordt gesteld om ze te halen?

  6. #26

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo,

    lk zit met hetzelfde, 60/100 voor de prestatie, gaat krap worden om deze te halen. Ik zoek 2x per dag met vuur.

    Gr. V

  7. #27

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Tja, als je met vuur zoekt zijn ze al verbrand voor je ze gevonden hebt he :P

  8. #28

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    flame grilled pompoen, vast lekker

  9. #29

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    ik zit op 52, bij iedere zoektocht, op 2 na sinds het begin van de vent, altijd alles gevonden.
    Bij de zojuist weer hernieuwde misse 14 uit 14 gevonden, maar slechts 2 pompies daarbij.
    Ik hoor vanuit mijn gilde van de lagere levels soms wel 22 of 24 verzamelvoorwerpen per missie krijgen, waarvan tot wel 16 pompies per keer.
    Worden we nu gestraft omdat we al wat langer spelen of de boel volgebouwd hebben?

    Deze prestatie ga ik nimmer halen

  10. #30

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb er al 57
    we worden gewoon bestraft voor het hebben van gens die niet op de landingsplekken passen

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.