Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 36

Onderwerp: pompoen op eiland

  1. #11
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    duidelijk nog in ontwikkekeling

  2. #12
    TIPEX
    5 pomps dezen avond goed voor 12 stuks ^^

  3. #13

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Ik lig goed op schema met 3.2 gemiddeld per dag terwijl je minimaal 5 moet hebben voor de prestatie.... maargoed, volgende week zal ik er wel 10 per dag vinden natuurlijk, dus niks aant handje

  4. #14

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    het is nog steeds niks met pompoenen vinden 2 tot heel soms 4 heb nu 17 in totaal, wat ook opvalt is dat je geen prestatie punten krijgt hij maakt ze wel groen maar telt geen punten bij je totale prestatie

  5. #15

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Vind het ook erg jammer dat je max 3 pompoenen kerkhoven per soort kunt plaatsen. Deze zijn met 4 of 5 dagen leeg..... en dus OP. Voor een event welke 2 weken duurt is dit erg mager en haast niet te doen voor de lagere levels leuke beloningen te kunnen bemachtigen. Het stimuleert niet echt.

  6. #16
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    nog niets gevonden op het eiland de laatste paar dagen
    doe mijn best, maar hier is geen eer te behalen

  7. #17

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb er nu 38 uit alle rondes en altijd alles gevonden. Aantal pompoenen per ronde is dus iets meer als 3. Zal erg krap worden om alle 100 te halen. Heeft derhalve eigenlijk niks met een prestatie te maken, maar meer met geluk. Misschien een leuke nieuwe toevoeging, gelukspunten. Naast deze opdracht kun je ze ook krijgen bij ieder vervolg avo wat je loot of een gebouw. Standbeelden tellen natuurlijk niet mee, want moet een raadsel overblijven hoe ze exact werken natuurlijk.

  8. #18

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    ik zit nu op 31 pompoenen
    heb alles tot nu toe gevonden met behulp van een bufje

    het is onmogelijk dat ik zo die prestatie ga halen.
    zou leuk zijn als er iets aan gedaan zou worden

  9. #19

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Hier idem dito. Ik sta nu op 32 pompoenen voor het hele evenement. De belofte om meer pompoenen te vinden is een wassen neus.

  10. #20

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zit hier nu op 82.....en doe dagelijks 2 rondes met zoeken....Misschien dat degene met 30 pompoen maar 1 keer zoeken per dag?

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.