Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Bedankt en tot ziens Settlers! Tijd voor een nieuwe CM!

  1. #1
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud

    Bedankt en tot ziens Settlers! Tijd voor een nieuwe CM!


    Beste Settlers,

    Het is tijd om The Settlers Online te overhandigen aan een nieuwe goede Community Manager.
    We hebben vele goede tijden en veel plezier gehad

    Mijn geweldige collega "BB_Lyedra" zal de CM taken overnemen en jullie informatie en nieuws leveren in de toekomst.
    Ze is al in contact met de moderators, werk goed samen met ze en ondersteun de mods en BB_Lyedra!

    Zoals altijd kun je met vragen en problemen contact opnemen met de klantenservice.

    Met vriendelijke groet en happy settling,

    Jullie BB_Grubur
    Laatst gewijzigd door BB_Grubur; 16-10-15 om 15:52.
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  2. #2
    Community Team BB_Lyedra's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud

    BB_Lyedra Introduction



    Hello all!

    It’s a pleasure to meet you and thanks a lot to BB_Grubur for introducing me. I am BB_Lyedra and I will be taking care of the website news and announcements, as well as sometimes handling organizational topics. Thanks a lot to the moderators who will support me as I am only fluent in English, but will do my best to assist everyone. With the support of mods or experienced players, we will try to offer localizations of announcements like Dev's Diaries.

    Please check > this forum announcement < for additional information.

    I am excited to meet all of you! Feel free to get in touch with me, but please send me an English message. If you want to send a message in Dutch please get in touch with the Customer Support colleagues who are speaking Dutch.

    Happy Settling,
    BB_Lyedra
    Laatst gewijzigd door BB_Lyedra; 16-10-15 om 17:19.
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Amta in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.