Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: [Feedback] Reacties: veranderingen op 19 oktober

  1. #1
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Reacties: veranderingen op 19 oktober

    Zoals altijd, houd het netjes en beleefd

    BB_Grubur
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  2. #2
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Bij voorbaat:

    Dit heeft verder geen effect op de ontwikkeling van het spel, dit gaat nog steeds door zoals altijd en nee, de Nederlandse spelwereld wordt niet gesloten

    BB_Grubur
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  3. #3
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Betekent dit dat jouw baantje verdwijnt BB_Grubur en wij dus onder een niet-Nederlandse community manager gaan vallen?

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud
    rare move denk ik veel nederlanders zijn niet huis in het engels ..aan de andre kant begrijp ik het wel scheelt weer server ruimte denk ik dan ..
    en de meeste spelers lezen de veranderingen niet dus zal weinig problems geven )
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 14-10-15 om 01:01.

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Is BB_Grubur de Nederlandse vertaling van BB_Graubar of zijn er twee verschillende personen?

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Wat is de reden van het samengaan? en met wie gaan we eigenlijk samen?

  7. #7
    Setje
    Prima toch, er zijn zoveel fora in t Engels. En zoals gezegd het Nederlandse forum blijft zoals het is.
    Er is altijd wel een gilde lid die wel de Engelse taal beheerst en die het dan voor de overige gilde leden kan vertalen. Daarom zit je toch in een gilde??

  8. #8

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hildegardis Bekijk Berichten
    rare move denk ik veel nederlanders zijn niet huis in het engels ..aan de andre kant begrijp ik het wel scheelt weer server ruimte denk ik dan ..
    en de meeste spelers lezen de veranderingen niet dus zal weinig problems geven )
    klinkt als een bezuiniging op vertaalkosten/personeelskosten

    NL community zal wel te klein zijn / te weinig edelstenen kopen

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Mogen we nu ook Engels praten op de chat? (wat trouwens ook een Engels woord is )

  10. #10
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hildegardis Bekijk Berichten
    rare move denk ik veel nederlanders zijn niet huis in het engels ..aan de andre kant begrijp ik het wel scheelt weer server ruimte denk ik dan ..
    en de meeste spelers lezen de veranderingen niet dus zal weinig problems geven )
    Ik hoop dat met de hulp van de geweldige gemeenschap en de mods vertalingen gegeven kunnen worden aan spelers die geen Engels begrijpen


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruderion Bekijk Berichten
    Is BB_Grubur de Nederlandse vertaling van BB_Graubar of zijn er twee verschillende personen?
    BB_Graubart is de hoofd-CM, is een aparte persoon.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sandman Bekijk Berichten
    Mogen we nu ook Engels praten op de chat? (wat trouwens ook een Engels woord is )
    Voorlopig nog niet Chat, forum & spel blijven in het Nederlands - ook de mods blijven natuurlijk
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.