Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: kan niet inloggen

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud

    kan niet inloggen

    als ik probeer in te loggen krijg ik een foutmelding: Het spijt ons, er is een fout opgetreden. Ververs de pagina en probeer het opnieuw.

    ik heb al best vaak pagina ververst, internet aan en uit gezet maar niets helpt?

  2. #2
    Yinxy's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Had ik ook last van. Na een aantal keren proberen lukte het uiteindelijk wel.

  3. #3
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Er hadden er zat last van die konden het hier zonder inlog alleen niet plaatsen

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    dank jullie voor jullie reacties, we laten het nakijken.

    Mvg Mod_Fjuka

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Earth
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    gisteren kreeg ik die melding een aantal keer, maar kon uiteindelijk inloggen ...
    vandaag nog niet kunnen inloggen en ondertussen al zeker 10 keer de melding in beeld gekregen ...
    ik blijf het nog even proberen, hopelijk op tijd voor de dagelijkse bonus ...
    wordt (misschien) vervolgd...

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    hier ook problemen met gildeleden waaronder mijn man, die kan er ook niet op komen
    heb op fb en hier nog niets gezien van BB ter info

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Earth
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    om het vorige bericht te kunnen plaatsen heb ik 'wachtworod vergeten' moeten klikken en heb een nieuw wachtwoord moeten invoeren,
    even dubbelcheck..om in het spel in te loggen gebruik ik mijn email-adres met wachtwoord, dat is een andere inlog als voor dit forum?

    ondertussen heb ik de cashed browser gegevens geleegd, pc opnieuw gestart, browser opnieuw gestart, nog geen geluk met inloggen...
    ook een poging gedaan met IE met gebruikersnaam AnnoNiem en het nieuwe wachtwoord die ik voor het forum moest aanpassen, idem geen geluk met inloggen...

    help?

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    beide mijn lootspotters kunnen niet meer aanloggen, mailen ze.

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    hier dezelfde problemen met inloggen, ik probeer het al een uur...

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Kan al hele avond niet inloggen,.... nieuw ww aangevraagd om Hier te kunnen inloggen,... enige maatje waar ik een andere dan ingame link mee heb heeft hetzelfde,... en geen enkele mededeling op FB of anderszinds. HEEL VERVELEND en SLECHTE COMMUNICATIE !!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.