Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: XXL Levelcapverhoging-Pakket

  1. #11
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zie een wagenmaker staan in het nieuwste ontwikkelaarsdagboek: Wagenmaker: Produceert wagens uit mahonie en wielen

    Het lijkt mij een goed idee als deze wagens een andere naam krijgen dan wagens, aangezien de Timmerman ook al wagens produceert.

    Of zijn dit dezelfde wagens?

  2. #12
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul06 Bekijk Berichten
    Ik zie een wagenmaker staan in het nieuwste ontwikkelaarsdagboek: Wagenmaker: Produceert wagens uit mahonie en wielen

    Het lijkt mij een goed idee als deze wagens een andere naam krijgen dan wagens, aangezien de Timmerman ook al wagens produceert.

    Of zijn dit dezelfde wagens?
    Het zijn niet dezelfde wagens

    Als ik het goed begrijp heten de 'wagens' voor kanonnen 'koetsen' (in de nieuwe versie) en worden nog steeds in de Timmerman gemaakt; de 'wagens' voor de mortieren heten 'wagens' en worden door de wagenmaker gemaakt. Niet helemaal correct maar beter dan twee keer 'wagens' in het spel te hebben
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  3. #13
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Grubur Bekijk Berichten
    Het zijn niet dezelfde wagens

    Als ik het goed begrijp heten de 'wagens' voor kanonnen 'koetsen' (in de nieuwe versie) en worden nog steeds in de Timmerman gemaakt; de 'wagens' voor de mortieren heten 'wagens' en worden door de wagenmaker gemaakt. Niet helemaal correct maar beter dan twee keer 'wagens' in het spel te hebben
    Ok, bedankt!

    Laten we het er maar op "wagen"

  4. #14
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Goed laat ik dan ook maar eens happen.... leuk al die dingen die men laat zien....

    Maar na eerdere beloftes over de level cap in 2013.... ja ruim 2 jaar geleden moet ik eerst nog zien dat dit werkelijk allemaal live gaat; heb het gevoel dat er nu veel aandacht aan de dagboeken wordt besteed ivm de vele nieuwe spelers die erbij komen.... het zou me niets verbazen als we hier uiteindelijk nog een jaar op zullen moeten gaan wachten.... ondertussen bereid iedereen zich voor en rent/ vliegt naar lvl 75
    Denk dat ren en vlieg wel mee zal vallen roodstaart
    Mij viel op dat je onder andere om en na bij 7k edelstenen nodig hebt voor de nieuwe eilanden totaal (op test server dan)

    Kan aan mij liggen maar na 3 jaar ervaring bijna met implementatie's en de daarbij behorende bugs, maar vooral ook de reactie of oplos snelheid.
    Denk ik dat vooral de ervaren spelers eerst wel even de kat uit de boom kijken voor ze er bijna 7k edels aan spenderen.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.