Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Heel veel problemen, lag, "uitgeputte" mijnen, episch hout ding

  1. #1

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud

    Heel veel problemen, lag, "uitgeputte" mijnen, episch hout ding

    Sinds een week ongeveer heb ik op mijn account zo ontzettend veel problemen en last van lag dat het een beetje frustrerend begint te worden.
    Alle standaard troubleshooting heb ik al gedaan, heb ook geen zin om daar verder over te posten. Cash is geleegd, pc herstart, spel herstart, en what not.

    De problemen:
    - Muis "dubbel klikt" echter alleen in TSO. Ik kan hierdoor de kaart nauwelijks slepen.
    - Epische hout gebouw kan ik niet meer het "stop" sign klikken. Ik kan de productie pauzeren, maar ik kan de productie niet meer leeg maken. Veranderen van productie lukt wel, maar niet stop sign. Die is "greyed-out"
    - Marmermijnen blijven spontaan "uitgeput" icoon aangeven, nooit last van gehad, maar sinds laatste update zijn ze er plotseling.
    - Tijdens een pvp, was de lag zo extreem dat ik mijn mannetjes niet kon wisselen. Niet alleen omdat de aanval in eens doorsloeg, het ergste moment was dat de plaatjes van de mannetjes er iet waren.
    - Tijdens dezelfde pvp, wilde mijn generaals niet verplaatsen, na het opnieuw plaatsen lukt het me om er 2 op 1 plek te plaatsen (half over elkaar)
    - Het bouwen van ijzermijnen lukte niet, totdat ik ze opnieuw ging bouwen, na de 2 in de queue gezet te hebben, kwamen ze er alle drie en crashte mijn game.

    Let op! In dezelfde browser speel ik andere games waaronder ANNO (welke 15 minuten duurde om door het laadscherm te komen) die ook vreselijk traag is. Overigens speel ik die niet tegerlijkertijd. Andere games werken normaal, maar zodra ik TSO of ANNO opstart en die alleen open heb staan is 100 keer ruk. Ook verse reboot is heet helemaal niets.

  2. #2

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    75 buffs gedaan, moest naar avontuur eiland en terug (koste me 5 minuten) voordat ik kon zien of de buffs getriggered waren. Anno doet het helemaal niet.
    Connectie is echt heel slecht. In gilde krijgen we ook meerdere klachten.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.