Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: PvP expeditieeiland crasht

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Netherlands [Zwolle]
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud

    PvP expeditieeiland crasht

    Vanmiddag crashte mijn expeditieeiland (niveau 3), halverwege het veroveren. Onmogelijk om het eiland te bezoeken noch te annuleren. In beide gevallen crasht heel het spel en moet ik opnieuw inloggen. Expeditie staat nog open. Melding gemaakt. Zit nu sotkvast met de expeditie, generaals nog op het eiland en niet terug te krijgen... gemiddelde expeditietijd naar de knoppen vanwege het uitzitten nu?

    Update 18:19 uur: Expeditie gestopt door het eindigen van de maximale doorloop tijd. De maarschalken en snelle koerier komen echter niet terug... en alle troepen kwijt...

    Meer spelers hier last van met PvP?

    Laatst gewijzigd door Praetor; 21-07-15 om 17:59.

  2. #2
    TIPEX
    zou suport mailen likt me iets vo rhen op te lossen ^^

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Netherlands [Zwolle]
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Zeker, is ook voorafgaand aan deze post gebeurd. Nog geen reactie.

    Alle maarschalken en de snelle koerier zijn de volgende ochtend als nog binnengekomen, alsmede de XP-punten. Zonde dat ik hem niet af heb kunnen maken en benieuwd wat het met de ranglijst doet.

  4. #4

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Net zelfde probleem gehad. Benieuwd of mijn maarschalk nog terugkomt morgen, anders ga ik toch support mailen.

  5. #5

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Zojuist ook 1 hier... was zo trots op mijn ranglijst posities...

  6. #6

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    schrok me een hoadje, krijg er een punthoad van

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.