Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Flashplayer en 'verouderde website' TSO

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud

    Flashplayer en 'verouderde website' TSO

    Mijn flashplayer begint aan te geven dat er binnenkort een update komt die TSO niet meer ondersteunt omdat TSO een verouderde website/HTML/(of hoe noem je zo iets) is?

    Ik voorzie voor een heleboel spelers problemen als TSO de boel niet naar de huidige standaard brengt en dat er niet meer gespeeld kan worden. Gaat TSO de toko nog vernieuwen?

  2. #2
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    ik wil van adobe flash af omdat het kwetstbaar is
    html 5

  3. #3
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kolkkie Bekijk Berichten
    Mijn flashplayer begint aan te geven dat er binnenkort een update komt die TSO niet meer ondersteunt omdat TSO een verouderde website/HTML/(of hoe noem je zo iets) is?

    Ik voorzie voor een heleboel spelers problemen als TSO de boel niet naar de huidige standaard brengt en dat er niet meer gespeeld kan worden. Gaat TSO de toko nog vernieuwen?
    Heb je toevallig een screenshot van die fout?
    Mijn flash meld dit niet ... (de enigste melding die ik had was dat ik een oude/onveilige versie van flash gebruikte, die melding verdween na een update van flash).

    BB_Grubur
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  4. #4
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    ik vermoed dat het om deze foutmelding gaat: http://tweakers.net/nieuws/104211/fi...-en-linux.html

    met andere woorden: BB maak de overstap van Flash naar HTML5, dan kan TSO ook nog eens op alle platformen gespeeld worden!

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Grubur Bekijk Berichten
    Heb je toevallig een screenshot van die fout?
    Mijn flash meld dit niet ... (de enigste melding die ik had was dat ik een oude/onveilige versie van flash gebruikte, die melding verdween na een update van flash).

    BB_Grubur
    Ik heb helaas geen screenshot kunnen maken. De melding stond maar even in beeld. Voordat ik op Print Screen kon drukken was het al weg.

  6. #6
    TIPEX
    kolkkie: kun je es kijken of dat waneer je inlogt de site http geeft, als datzo is maak dan http https, en volg de stappen om deze site als veilig te bestemplen, mss helpt het ^^

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Hier werkt alles naar behoren ubuntu 14.04 LTS in combinatie met google chroome.

  8. #8

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kolkkie Bekijk Berichten
    Mijn flashplayer begint aan te geven dat er binnenkort een update komt die TSO niet meer ondersteunt omdat TSO een verouderde website/HTML/(of hoe noem je zo iets) is?

    Ik voorzie voor een heleboel spelers problemen als TSO de boel niet naar de huidige standaard brengt en dat er niet meer gespeeld kan worden. Gaat TSO de toko nog vernieuwen?
    Dit gaat er om dat verschillende browsers van NPAPI afstappen naar een nieuwe plugin methode. De NPAPI stamt vanuit de jaren 90 van de vorige eeuw is een van de grootste oorzaken van crashes binnen FLASH applicaties. Zorg dat je browser & flash bijgewerkt is naar de laatste versie en je zou geen problemen moeten ondervinden.

  9. #9

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Sinds gisteren doet de simulator het bij mij niet meer met de melding dat ik Flash moet installeren. Uiteraard heb ik dat geinstalleerd. Herinstalleren werkt ook niet. Ben ik de enige?

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    377
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bojangles Bekijk Berichten
    Sinds gisteren doet de simulator het bij mij niet meer met de melding dat ik Flash moet installeren. Uiteraard heb ik dat geinstalleerd. Herinstalleren werkt ook niet. Ben ik de enige?
    De gevechtsimulators zijn gemaakt voor en door spelers maar maken geen deel uit van het officiële spelgebeuren.
    U zult de beheerders van de betreffende fansite/ simulator moeten aanschrijven met uw probleem.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.