Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Gereraal sorteercentum

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    22
    Wereld
    Woestewoud

    Gereraal sorteercentum

    Iets wat misleidende titel van de onderwerp maar ik kon de verleiding niet weerstaan.

    Zou het een mogelijkheid zijn om de generaals in de *te sturen generaals* optie te sorteren op soort?

    Het is maar een klein dingetje. Ik zelf gebruik m'n MMA's erg veel maar ze staan steeds verspreid door de lijst heen.
    Geen drama ofzo, ik klik af en toe nog wel eens een verkeerde aan.

    Groetjes,
    Schermpje

  2. #2
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Voor!

    Of gewoon een consequente volgorde... Nu is er echt geen logica in te ontdekken en telkens is het weer zoeken waar de juiste generaals staan.

  3. #3

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo,

    Dit zou ik ook heel graag zien. Maakt me niet uit hoe ze gesorteerd worden, op soort of bijvoorbeeld op de gegeven naam. Op dit moment is het een rommeltje in mijn stermenu, zoals de exp leverancier die tussen or's staat. Het liefst zie ik dat het hele stermenu eens nader bekeken wordt dat dit overzichtelijker is, zoals de niet te verwijderen broodjes kaas, stacken of omzetten van avonturen en waardeloze buffs.

    Gr. V

  4. #4
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Dank je wel voor je suggestie.

    Ik denk dat dit een van die suggesties is die in de komende maanden opgevolgd wordt... ;-)

    BB_Grubur
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Helemaal mee eens!

    @Paul, de logica is het tijdstip van aanschaf. Als je een nieuwe generaal aanschaft komt deze aan het einde van het rijtje te staan. De eerste is ook de eerste generaal die je aanschafte. Waarbij veteranen, MMA's, BHG's etc. als eerste komen te staan. De mormale staan wat verder, maar ook op volgorde van aanschaf.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.