Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: ik blijf steken op level 14

  1. #1

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud

    ik blijf steken op level 14

    Hallo, sinds gisteravond ben ik nog steeds level 14, ik moet nog 10 xp om een level 15 te worden, maar ik krijg geen nieuwe missies meer te zien,, ik heb al van alles geprobeerd, maar niks werkt om nieuwe missies te unlocken. ik heb vandaag premium gekocht voor 7 dagen, beetje zonde omdat ik er niks aan heb nu... het enige wat ik kan doen is dingen verplaatsen en gebouwen uppen...

    dus iemand een idee wat ik kan doen om het spel weer verder te laten gaan?

    bedankt
    Ruby
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      missieloos.jpg
Bekeken:   144
Grootte:   66,7 KB
ID:        535  
    Laatst gewijzigd door rubychubb; 03-07-15 om 21:12. Reden: bijlagen toevoegen

  2. #2
    TIPEX
    als je me op hulp ziet kun je me altijd vragen te helpen, heb dan wle screen van je missieboek nodig

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    heb hem in eerste post neer gezet, pc doet soms niet wat ik wil... en alvast bedankt , ben er geloof ik net achter wat het is... hele tijd zitten wachten op nieuwe missies... moet meer boompjes kappen... ga dat even uit testen


    whoohoo gelukt, probleem opgelost.... zucht had eerder moet vragen LOL

    ruby die heel blij is
    Laatst gewijzigd door rubychubb; 03-07-15 om 21:36.

  4. #4

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Locatie
    belgie
    Berichten
    30
    Wereld
    Woestewoud
    heb ik gister ook gehad was vast gelopen ik hen uit gelog en doe ga het weer

    groetje armand

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.