Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: De grootste avonturier aller tijden

  1. #1

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud

    De grootste avonturier aller tijden

    yow,

    De missie De grootste avonturier aller tijden is bijna onmogelijk om te doen.
    Voor diegene die nog niet zo ver zijn, dit moet je doen :
    * verborgen experimenten met minder dan 100C verliezen (buiten dat deze avo veel te veel troepen kost voor de loot die je er van krijgt is deze te doen)
    * 5 epische avo's (5x ZR, gemakkelijk te doen)
    * 10 EP avo's (10x moerasheks, ook makkelijk)
    * 10 loot avo's (10x veraaders, ook makkelijk)
    * maar dan, het laatste maakt het bijna onmogelijk : 2 vervolg avo's doen

    Vervolg avo's zijn gewoon te zeldzaam geworden, ik kijk nu al maanden op handel en buiten 1 moederliefde voor 300 bonen heb ik er nog geen gezien.

    Graag aanpassing dat er meer vervolgavo's dropped aub, of gewoon vervolgavo weg doen van deze missie

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    ga mee op LS en alles is nog makkelijker te doen, ook VE met minder dan 100C verlies, LS kost je maar 1R.
    vervolg avo's zijn idd erg mager geworden in de loot, en na mijn weten is geldt allen "oude vrienden en moederliefde" voor die missie

  3. #3
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    nu we het erover hebben...heb veel over voor een Oude Vrienden avo...ik zoek al zo lang

  4. #4

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    deze wil ik even terug starten, ondertussen nog steeds geen vervolgavo gevonden

    wanneer word er hier eens iets aan gedaan ?

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Vervolgavonturen zijn niet met zoektochten te vinden maar als vervolg op andere avonturen, en de avonturen "Meer verborgen experimenten" en "Terugkeer naar het Bandietennest" zouden ook moeten tellen voor deze missie. Als dat niet het geval is kan u daarover een ticket aanmaken.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    alleen zijn deze vervolgavo's zo zeldzaam geworden sinds de grote update dat je ze nooit krijgt, en er staat ook bijna nooit 1 of handel

    of de kans dat je er 1 krijgt moet omhoog
    of de vereiste om er 2 te doen voor deze missie moet verwijderd worden

    Ik ben niet de enigste die problemen heeft om deze missie te doen

  7. #7
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door totalnuts Bekijk Berichten
    ga mee op LS en alles is nog makkelijker te doen, ook VE met minder dan 100C verlies, LS kost je maar 1R.
    vervolg avo's zijn idd erg mager geworden in de loot, en na mijn weten is geldt allen "oude vrienden en moederliefde" voor die missie
    dat klopt niet helemaal; als de originele speler meer als 100C is verloren haal je namelijk de missie alsnog niet (ondanks dat jezelf maar 1R verliest)

  8. #8

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    VE heb ik nu ondertussen al lang gedaan

    het punt is gewoon dat vervolgavo's te zeldzaam zijn, kijk, ik heb dit bericht bijna een half jaar geleden gestart en ik heb nog steeds geen vervolgavo gevonden en ik heb er 2 gezien op handel voor een belachelijk hoge prijs

  9. #9

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Gewoon een hele reeks pirateneiland, bandietennest en moerasheks spelen, uiteindelijk valt er wel wat.

    Maar toegegeven: schaars zijn ze tegenwoordig zeker.

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    dat klopt niet helemaal; als de originele speler meer als 100C is verloren haal je namelijk de missie alsnog niet (ondanks dat jezelf maar 1R verliest)
    Volgens mij werkt dat wel, maar heb het alleen getest met "victor". de ls-ser had alle prestaties ondanks dat ik wat S en meer dan 500R kwijt was.


    Ik heb het over ongeveer 3 weken geleden, ik meen dat in het (verdere) verleden het wel zo was als je beschrijft
    Laatst gewijzigd door copycat; 15-11-15 om 02:16.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.